Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Tålmodighed...
-
Jeg undre mig over udviklingen i dag, var det en skidt performance fra ledelsen i går ? Nu havde de ellers chancen for at vise sig frem, men det kan da godt virke som om de fejlede

-
De sidste mange gange de har udtalt sig har det ikke ligefrem været godt for kursen... men shorterne udnytter sikkert i dag. Der blev smidt nogle enorme klumper her kl. 15:35 og 15:36. Og så sælger mange efter "Bavarian-reglen" (når den går hurtigt op, går den hurtigt ned igen)
-
Jeg tror bare det i bund og grund er et udtryk for at der absolut ikke er tillid til deres dispositioner. Nok mest fordi historien har vist at der ikke er grund til at have tillid
-
Jeg tror vi skal udnytte muligheden for at komme ud af aktien, hvis der kommer et spike på en opjustering af deres Mpox salg. Alt andet i deres portefølje, kan på nuværende tidspunkt ikke retfærdiggøre kursen
-
...det ville være dejligt.
-
Hvad er det der er dejligt, at jeg overvejer at sælge mine aktier, eller hvad mener du ???
-
...nu skriver du jo 'vi'...men ja, hvis det beskrevne scenarie indtræffer. Er så demotiverende at læse om jeres, synes jeg, forstokkede holdning til ledelsen...hver eneste gang kursen falder en smule, som blot skyldes gevinsthjemtagning efter en god periode og NBI, der faldt kraftigt igår. Firmaet er ikke det samme som for 5 år siden!
-
...den tror jeg du har misforstået SGJ

-
...og jeg roser heller ikke ledelsen til skyerne. Der er plads til forbedring på bla. kommunikation og naturligvis skal vi se eksekvering nu. Men strategien, som de følger og blev lagt for 5 år siden eller noget, senest vist med opkøbet fra emergent...er jeg 100% enig i.
-
..så murermester, håber at I kan komme ud med skinnet på næsen, JanO kan jo ihvertfald...men tænk at være bitter i så mange år. Det gad jeg ik'.
-
Et selskab som Zealand Pharma som aldrig har givet en kr. i overskud til deres aktionærer har en markedsværdi på over 15 mia. kr. Bavarian som regner med overskud på 2 mia. i 2023 har en værdi på ca. 16,6 mia. kr. Det er da tankevækkende, da de må siges at være inden for samme branche.
-
..helt enig, men der foregår også mange ting der, rygter om opkøb, etc...og firmaer bliver jo kørt op...ligesom Bavarian sidste sommer.
-
Man kan vel ikke sammenligne 1 til 1 med Zealand, som har en lovende middel mod fedme. Men ja, det som tynger Bava er historikken, desværre. Ikke en flot track record. Var de kommet for et par år siden ville markedet have en større tiltro til dem
-
Hvor længe har du været aktionær? Jeg tror, at negativiteten hænger godt sammen med det. Jeg er langsitet og overordnet positiv (ellers ville jeg have solgt), men jeg er også meget kritisk og synes, at der i dette forum også skal være plads til det. Ellers kan vi bede Helge om at oprette en paralelt chat, hvor man enten kan vælge at skrive positive eller mere kritiske indlæg. Så kan alle være glade
-
...børsen lukket på fredag. Lad os få en god nyhed i fridagene, så alle bli'r glade igen. Go' 'ferie' til alle.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind