Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Jeg bliver mere og mere overbevist om at markedet værdisætte bava pupeline til 0, ud fra deres historik. Hvis man så ser på de forventede overskud som de oprindelige sadge skulle ende på 2.2 mia, men nu bliver lidt lavere pga omkostningerne ved opkøb og drift af nye faciliteter i Swiss og usa. Jeg tipper på 1.6 til 1.7 mia istedet, så passer det med markedsværdi på 17mia.
-
Tilsidst er markedsvædien på 17mia iøjeblikket betinget af at de vedbliver med at genere et overskud på 1.7 mia. Det er i hvertifelle som jeg ser en simple vedholdende foretning uden vækst muligheder, 110% forrentning er fair. Hvis de derimod kan vise de formår at bringe en af kandidaterne til markedet ja så er det en anden sag.
-
Worktrader du skriver " 'overbevist om en gevaldig nedtur'...jesus " som kommentar til mit indlæg. Hvad får dig til at tro på, at det ikke kommer til at ske ? Jeg har svært ved at få øje på, hvad der skulle holde hånden under aktien. Husk på hvad der tidligere er sket, når regnskabet har været non event
-
Janolsen...ok måske uklart, min pointe var blot, at hvis du er af den klare overbevisning om en gevaldig nedtur, så bør du jo sælge...om ikke det hele, så noget af det..og genkøbe på de lavere niveauer. Jeg handler, følger altid min overbevisning...så har derfor suppleret igen igen igen i det her niveau. Men selvfølgelig kan den falde, det tror jeg bare ikke. Aktien er totalt underpriset, så ser faktisk ikke nogen risiko ift feks. om 12 mdr. Men det er jo min blot min overbevisning.
-
Fra medwatch, "”Vi understreger, at 2023-prognosen er en minimumsprognose. Nye ordrer på koppe-/mpoxvacciner i 2023 vil især kunne flytte prognosen i opadgående retning,” skriver Søren Løntoft Hansen."
https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article15227627.ece -
..måske vi allerede får en oppræcisering imorgen, det er ikke utænkeligt...
-
Tak @WT. "”Vi imødeser kommentarer om seneste nyt for de to fase 3-studier med RSV-vaccinen og covid-19-vaccinen,” og "Her er det afgørende, hvordan det går med rekrutteringen af patienter, og for RSV er det relevant, om der har været et tilstrækkeligt antal RSV-tilfælde." Det er netop skuffende info om sidstnævnte som kan få kursen hurtigt ned.
-
..jeg drømmer om fuldtegning på covid.
-
Men på den lyse side: upside kunne også være netop en partneraftale om RSV eller flere Mpox ordrer...
-
De kan ikke lide overraskelser og gode nyheder. Derfor dækker de sig godt ind nu ved at lægge lidt ekstra pres på aktien skulle der i morgen komme gode nyheder. Det er Arrowstreet Capital Limited Partnership som sidst har øget med en kort nettoposition på 0,80% - en forøgelse på 0,04% siden sidst
-
Men som aktien handles lige nu, så forventer man enten et non event eller dårlige nyheder (dem som shorter lige nu)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind