Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Det burde fremgå af årsregnskabet
-
uanset om fyren har flere eller ej, kan jeg simpelthen ikke forstå at man ønsker at afhænde aktier med en marginal gevinst i et surt marked, med mindre man selv tænker at skuden er på vej længere ned... og fyren må alt andet lige have mere viden end os andre
-
Hvad mon alle de "særligt udvalgte investorer" tænker om deres deltagelse i emissionen til kurs 233?
-
Og hvad med Lau, der konstant har udtalt, at han venter, at selskabet bliver solgt til kurs 500 eller mere
-
Det er svært at bevare tålmodigheden og optimismen
-
Det vil jeg helt sikkert gøre. Men det vil ikke gøre en forskel, desværre. De store aktionærer stemmer ja til det
-
Jeg ser dagens indberetning som en meget dårlig nyhed. Måske en måde fra ledelsen til at signalere, at der kommer dårligt nyt. En udskydelse af fase 3 i covid eller lignende. Puha,,, og USA mangler at åbne om 40 min.
-
er det ikke kl. 15:30 lokal tid?
-
Nå... tak
-
Ikke engang shorterne gider at samle op i det her niveau... de har nærmest ikke lukket positioner de seneste dage.
-
Mon ikke der er lidt støtte i 109?
-
-
Gad vide, om det er mu,
-
Nu, der skal suppleres lidt voldsomt. Med så mange negative bølger, bør det være oplagt.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind