Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Jamen for pokker, se nu der, jeg hører jer sige, at vi bør kunne vente en højere kurs end i dag på BN i fremtiden. Med alt ære og respekt for den enkelte, så kan man sige, at der også de sidste par år har været gode muligheder for at sælge sine BN aktier til en god kursgevinst - det handler om at have tålmodighed og den rette timing - det er ikke alle investorer, der har det/held med det. Derved vil jeg så også konkludere, at har du haft den rette timing, ikke blevet forført af “griskhed”, mere
-
.., vil have mere, så har BN været en god investering med et potentielt stort afkast. Jeg er ikke selv nervøs mht BN. Køb til nuværende kurs i dag og du vil få
muligheden for en gevinst indenfor 1 år.
-
Det kan ikke være et sundhedstegn at kursen svinger mellem 100 og 500, og måske du har være heldig at sælge på toppen, men det betyder jo så også at andre har købt på toppen, og hvis de har solgt dermed haft et tab. Et sundt firma bør jo præsterer en jævnt stigende kurs, dette kan man ikke sige om bavarian kursgraf, den ligner en storm over nordsøen
-
@Susinvest 20:46. Det var da godt noget af en melding fra Novavax.
-
Godmorgen

-
-
-
-
Bavarian Nordic offentliggør årsrapport for 2022
-
-
…. Men ingen nyheder omkring RSV eller Covid
-
...regner stadig med en 300 mill milestone til adaptvac så ingen ændring ift forventning om godkendelse...
-
ja..alt som forventet..håber der er lidt mere i ærmet om rekrutteringen eller guidance i webkaldet kl 14...
-
men heller ingen negative overraskelser

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind