Bavarian Nordic — Februar 2023
-
...tag Chaplin og hele direktionen med :-)..det ville være stærkt

-
Det kan ikke være tale om shorts fra i går... så meget blev da ikke solgt
-
Eneste positiv ting med at shorts stiger så meget er, at skulle vi være så heldige at der kom super gode nyheder, så vil der være en god squeeze... men noget siger mig, at vi er lidt blåøjede. Men ok, man kan håbe at de små får lidt revanche denne gang
-
..der blev omsat næsten 2 mio aktier igår...og 0,8 som den er steget er vel omkring 600.000 aktier...så vel ikke umuligt...ihvertfald størstedelen..måske noget idag også for at skubbe til den generelle tunge stemning...
-
...tacit collusion..husker jeg fra studietiden.
-
Man kan da konstatere at held med timing af kapitaludvidelse er ikke just nogen, man forbinder med BAVA.
-
..havde dog trods alt været værre for 3 uger siden..
-
gammel må det være
-
..de nye aktier er jo ikke registreret i eksisterende kode endnu.
-
Der må være så mange brændte eller utålmodige aktionærer derude, siden af vi ikke ser anderledes kurser. Alle taler om højere kurssætning. Banker, (selvf. aktionærer) etc. Jeg ser ikke den store risiko i kursen pt. og shorterne har jo kun magt på kort sigt, så hvorfor vi har det niveau vi ser i Bavarian, er jeg forundret over.
-
Omvendt kan man sige, at hvis værdierne var så store som vi aktionærer mener de er, burde der jo være større selskaber, som kastede sig over selskabet. (det er trods alt noget siden vi så 5+%er blive solgt til andre selskaber, som vel på nuværende gerne ville have køb hele butikken, hvis de var glade for BAVA.
-
Der er intet mærkeligt ved det @Kirt. Shortprocenten var ca. 9% for ikke så langt tid siden. Og usikkerhederne er slet ikke fejet af banen. Der kan komme yderligere kapitaludvidelser, hvis fase 3 forsøgerne mislykkes. Og rent historisk har shorterne tjent mere på Bavarian end os aktionærerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind