Bavarian Nordic — Februar 2023
-
Hvad er en Rasmus Modsat-investering, hvad betyder skuffende tysk vækst, bliver Bavarian Nordics covid-19 muligheder ringere? Det bliver vendt af Hansen & Larsen i ugens podcast, som selvfølgelig også kommer ind på nyt regnskab fra Novo Nordisk, som der stadig ikke er nogen over eller ved siden af. https://www.proinvestor.com/boards/109987
-
Den aktie er en skændsel med en ellers rigtig fornuftig strategi og pipeline. Jeg fatter ikke hvorfor ledelsen i det mindste ikke tager bladet fra munden og kommenterer på de ting, der nu smadre aktien. Jeg beder dem ikke om at modbevise noget, blot en kommentar så vi som aktionærer stadigvæk kan se at der er liv i ledelsen.
-
Jo, man må vist godt annoncere efter forsøgspersoner. Her er et eksempel i Uniavisen https://uniavisen.dk/annonce-forsoegspersoner-soeges-til-videnskabeligt-forsoeg-med-forsoegslaegemiddel-mod-birkepollenallergi/ .
Men interessant, at de nødvendige personer er rekrutteret... Mente ellers at manglende forsøgspersoner var årsag til forsinkelsen - men det kan selvfølgelig være i andre lande... -
31/1 Airfinity: Roundtable med deltagelse af Bava i går: "RSV: The Next Frontier in Innovation"
https://www.youtube.com/watch?v=5D1vZo5OO1M -
-
@Cupcake (17:10). Da jef tidligere i dag snakkede med Hvidovre spurgte jeg nemlig også, om de havde annonceret og hvorfor man ikke gjorde det så synligt. Fik at vide, at det havde de tidligere gjort. Jeg fik ikke anden begrundelse til udvidelsen af studiet end at man ønskede at gøre den “bedre”(?). Jeg tænker her, at jo flere deltager og data jo bedre. Mere data validerer resultatet uanset hvordan det bliver
-
Men igen, de sagde, at de allerede havde de deltager, som der var påtænkt fra starten. Så der må foreligge noget data allerede.
-
Jeg kan ikke se, at ledelsen kan bearbejdes i anden end mere klar kommunikation. De fleste aktionærer forstår ikke halvdelen af hvad alle de fagudtryk betyder. Og når der kommer en så afgørende nyhed som den vi fik i torsdags, så går de fleste i blinde og ved ikke, om de skal sælge alt. IMO
-
Hvor mange milliarder, kommer Bavarian ikke til at tjene på Mpox? Efter min opfattelse, nogle stykker. En kæmpe indsats af ledelsen - og ganske givet hele medarbejderstaben. Super godt gået! Og ja, det har, naturligvis, påvirket meget i virksomheden, Men lad dem nu få arbejdsro til at fuldføre opgaverne, de måske er kommet lidt bagud med. Det hjælper ganske givet ikke, at diverse småaktionærer bombarderer IR afdelingen med diverse spidsfindige spørgsmål. Ret enig med dig, @Villy.
-
@Villy - tænker nu Mikko’s analyse er meget rigtig. Man får da ikke lov til at fejle 3 (tre) fase-3 forsøg og så forsat være den samme ledelse. Det vil jo være vanvid. … e lad os nu se om det ikke lykkes. Resultaterne skal selvfølgelig være der, men det er tror jeg også de vil være - hvis Bavarian ellers har sørget for at holde tidsplanen. Hvis de ikke har sørget for det e’et sku’ da skidt og mangel på rettidig omhu. Hvis Mpox gribes rigtigt an skal der nok være penge i det i mange år - men …
-
Ledelsen skal da leverer på det!
-
Men Mpox markedet udvides da ikke dygtigt, hvis man tror man blot skal have 3 sælgere siddende til at tage telefonen og tale med SSIér ude i verden. Så skal der da strategisk markedsføring og branding til - fuldstændig som der skulle have været med Covid vaccine forsøgene så de forlænget havde været overtegnet og resultaterne var på trappen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind