Bavarian Nordic — Februar 2023
-
Artiklen er dateret i dag kl. 08:05 am EST, som er nøjagtig samme tidspunkt kursen dykkede ned til ca. 260... De gør det ikke nemt for Bavarian. Lad os håbe på, at den sidste gæst til festen kommer med den bedste lagkage
-
haha ja, de andre kom med "Bake and shake"
-
Sorry, "Shake and bake"
-
@Cubinvest 10:18 - Men som ALTID, når jeg endelig vover at sælge en større portion, så stiger bava også dagen efter. Så I kan takke mig for dagens stigning...
-
Shake n' bake... ha, ha, nogen springer over, hvor gærdet er lavest... Artikle 27/1 - indeholder interessant historik, synes jeg "An FDA advisory panel endorsed a one-shot approach to COVID-19 vaccination. Here’s what that means" + “I would make a plea for ongoing research on broader protection, maybe different platforms, maybe a different approach.” https://theconversation.com/fda-advisory-committee-votes-unanimously-in-favor-of-a-one-shot-covid-19-vaccine-approach-5-questions-answered-198646
-
Tak @Cupcake. Ja, jeg oplever det samme næsten hver gang. At time denne aktie er nærmest umuligt. Man sælger mest i de helt dårlige tidspunkter
-
@Vitus - det er i hvert fald ikke mig, der har skrevet "Den tålmodige investor".... Dog har jeg forstået pointen.... Faktisk har jeg fået reduceret min GAK i Bava en dele efter at lave lidt daytrading for max 10 % af portefølgen ad gangen... Men ja, broderparten holder jeg fast i til den når 500 - eller også bliver jeg inde, for jeg synes aktien er spændende - og det kører jo fint med de varer de allerede har på hylden.
-
Enig - og da det er mig, der trykker på knappen, ved jeg også, hvem der har ansvaret... I dag er vi op 0,93% med en relativ volumen på blot 46% (tredje sidst i C25). Bava er nu kun nede med 4,35 den seneste uge og op 2% den seneste måned. God weekend til alle.
-
Også god weekend herfra. Og til Cupcake: Selv om det ikke direkte hjælper dig, så er det altid rart at vide, at andre også kan misse timingen: Jeg solgte hele min Meta-beholdning for kort tid siden, da de fik varslet en kæmpebøde fra EU. Rigtig, rigtig dyr beslutning

-
Man skal huske, at hver beslutning man tager er baseret på den viden, som man har i det øjeblik man handler. Man skal ikke ærgre sig over, hvad der sker efterfølgende. Hvis man handler i tråd med ens bedste overbevisning, så er det helt i orden. God weekend!
-
Cub, meget enig. Vise ord. Men i realiteten - for mig i hvert fald - svært at udleve i praksis
I tilbageblik kommer beslutningen jo pludselig ikke til at se så god ud - og man er næsten sikker på, at man faktisk også vidste, den var forkert... Eller jeg gør i hvert fald ofte... 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind