Bavarian Nordic — Januar 2023
-
Er det ikke lidt tidligt på dagen at have tømmermænd - selv for en murer?

-
@Viborg3 kl. 16:14 - Rolf Sass Sørensen (Bavarians VP Investor Relations) gæster HC Andersen Capital i morgen (tirsdag) kl. 14.00 og snakker om 2022 og - mere interessant - 2023. Der er desuden mulighed for at stille spørgsmål undervejs. Der kan vi potentielt blive klogere på om topline data for abncov2 fase 3 stadig holder ("early 2023"). Link her -> https://hcandersencapital.dk/event/bavarian-nordic-et-historisk-travlt-2022-og-et-kig-ind-i-2023/
-
Kan lige tilføje at jeg - meget biased - er med i fase 3 forsøget og har et stærkt indtryk af, at jeg er blevet vaccineret med abncov2: Ingen covid til mig denne vinter, trods ret tæt kontakt med andre smittede...faktisk ikke så meget som en standard-snue har jeg tillusket mig de sidste 2 måneder. Bavarian burde sælge den som "multi-purpose vaccinen"
Ren vitaminbombe til kroppen
jo
-
…der er faktisk noget der hedder bispecifkke effekter fra vacciner, så helt usandsynligt er det ikke…:-), tak for link og reminderen…
-
18:53 Rolf kan kun sige noget nyt, hvis det først kommer som en selskab meddelelse. Ellers er der ikke lige betingelser for alle. Jeg følger med i morgen, men forventer kun en understregning af det vi ved, medmindre der kommer noget officielt ud samtidig. Spændende
-
Ja Mads83 kender et par håndfulde, som alle har fået Pfizer’s booster her i efteråret, nul mig selv. Ingen af dem har haft Covid tidligere, men rundt regnet 85-90% fik det efter vaccinationen. Altså nr 4 eller 3 afh af person. Den duer i hvert fald ikke specielt godt.
-
@WorkTrader 10:19 - Yeps
Det var egentlig blot for at sige, at der virkelig er behov for en vaccine/booster, der er mere effektiv og ikke skal administreres så ofte. Både for os "almindelige" ekstra sårbare, men især for de ældre / store dele af sundhedssektoren, der skal sættes i sving hver 3. måned efterhånden... Der er bedre ting ressourcerne kunne bruges på. -
Cupcake 23:03 og 22:13 - den kan super fint anvendes som en primær vaccine. Den giver dog ligesom andre vacciner et langt bedre respons ved stik nr. 2 eller hvis folk selv har været snittet. I fase 1 forsøget var den både nr. 1 og 2. https://da.wikipedia.org/wiki/ABNCoV2
-
Snittet = smittet
naturligvis -
Tak Mads: iøvrigt spændende at ‘Bavarian har hyreret HC Andersen Capital til at hjælpe Rolf. Pisse lækkert. Håber de har købt “en stor pakke” - Disclaimer: HC Andersen Capital modtager betaling fra Bavarian Nordic for en Digital IR aftale. /Claus Thestrup, d. 22-12-2022 kl. 17:42.
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind