Bavarian Nordic — Januar 2023
-
exp tog jo forskud på glæderne i fredags

-
@Cubinvest2021 - syns mere det ligner et kontrolleret udsalg. Altså en større beholdning der hældes i markedet - jævnt salg uden dump af store klumper
-
Ja, som jeg skriver, dog uden anførelse af om det er korte eller lange positioner
-
Det kan vi først se i morgen, hvis positionen er stor nok

-
og lav omsætning i lukkeauktionen. Så det er ikke et panikudsalg, men som skrevet, et kontrolleret udsalg
-
Nu skrev jeg "lav omsætning i lukkeauktionen"

-
»Om der vil være en mulighed for en godkendelse af abncov2, hvis fase 3-forsøget viser ekstremt stærke data og en langvarig beskyttelse, eller hvis vaccinen kan modificeres, er nu usikkert og et skud i tågen,« - siger ham Michael Novod. Er det ikke noget vrøvl? BAVAs vacine skal jo netop IKKE modificeres hele tiden? Eller?
-
Bland dig uden om susinvest, men mindre du har noget klogt at sige

-
@Mikko - dagomsætning lander 43 % over 3mds gennemsnit og lukkeaktionen, som jeg omtalte som lav omsætning, gav ca. 10 % af dagsomsætningen. Når bølgerne går højt, ligger lukkeauktionen omkring 30-35 % uden, at have statistikdata på den observation

-
og jeg svarede dig Susinvest

-
@cubinvest2021 Sad lige og tænkte lidt det samme. Altså at aktien nu har taget forskud på skuffende data. Ved at "ting tager tid" men er det ikke svag styring, at man nu næsten et år efter fase 2 ikke er nået længere med fase 3?
-
@LLi som jeg ser det, så er det de velkendte 3 ryk: Lidt "udsalg" morgen (tossetimen), middag (frokostpausen, der handler på hvad der er sket om morgen/formiddagen) og så kommer tredje bølge da USA åbnede og resten af dagen...Futures var i rød og markedet er fortsat i rød.
-
Enig cupcake. Der er flere mønstre der kan spores
-
Ja, helt enig @Viborg3. Jeg kontaktede Hvidovre for at melde mig som forsøgsperson, men kl. er 17:05 og de har stadig ikke kontaktet mig (efter flere forsøg fra min side). Så medmindre de har udrullet alle "patienter" og lukket for studiet, så vidner det at data må forventes et stykke tid fremover. Altså Q2 tidligst... og til den tid, hvem ved.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind