Bavarian Nordic — Januar 2023
-
...man kan stille spørgsmål allerede nu skriftligt, hvis man tilmelder sig...så jeg lige.
-
Iøvrigt rimelig usædvanligt, historikken taget i betragning, at de vil give os 'et kig' ind 2023 her to måneder før årsrapportering - mon det kan være som følge af diskussioner herinde? Vel ikke helt uden for produktionsmulighedsområdet

-
@Worktrader - i forlængelse af mit tidligere indlæg, er det netop pointen med, at have forskellige kommunikationskanaler, hvor man kan tale under forskellige betingelser. Her giver en "fireside chat", jo nogle andre muligheder end den mere firkantede finansielle rapportering, som jeg tidligere har forklaret grundigt, og nej, jeg sår forsat ikke tvivl om nogens udtalelser, inden nogen vil genstarte den diskussion

-
..jaja, men det var jo ikke selve informationen du gav jeg stejlede over..den er jo åbenlys for os gamle...det var timing og kontekst

-
men der er, som jeg også skrev, måske nogle der kunne finde den overordnede information brugbar. Det er ikke er alle herinde, der har samme erfaring som din og konteksten var relevant, da den netop berørte typen af kommunikation

-
...ja sådan kan vi lukke den :-)...det er helt fint. Men iøvrigt en omsons diskussion, da de 8 mill jo, godt nok indirekte, er offentlig tilgængelig i deres PM's...
-
Så lad da vær med, at bringe den op Susinvest, hvis du mener den er begravet. Jeg forklarer blot meningen med kommunikationen i en relevant sammenhæng og jeg har ikke til formål, at så tvivl om nogens udtalelser. Du vælger selv, at drage en parallel til en begravet sag. Lad os nu komme videre
-
Ok Det lød blot ikke sådan 9:20, men jeg kan åbenbart også tolke andres indlæg forkert

-
Det behøver du heldigvis ikke spekulere over Mikko, brug energien på aktieanalyser i stedet

-
Er generelt indifferent overfor røde og grønne dage. Alle dage bliver nydt.
-
Det tror jeg mange gør. Må jeg anbefale, det måske nemmeste, at finde glæde i, en simpel gåtur i den frisk luft. Det er nemt, fleksibelt og har lave driftsomkostninger. Det kan være en god kombination med både røde og grønne dage. Det er lidt en form for spredning af sine investeringer/risiko, blandt monetærer værdier og de mere bløde. Porteføljeinvestering er vejen frem

-
ja...han gentager nok mpox ordrebeholdningen for næste år..og så må han gerne fortælle at alle patienter til covidvaccinen er indrullet :-). Jeg bliver mindre og mindre bekymret for, om der er et marked for vaccinen, som jeg ellers hidtil har været. Synes uroen ulmer om mRNA vaccinerne og det breder sig så småt til mainstream news. Men de virker øjensynligt ikke...og bredden, varigheden og ikke mindst den langt lettere transport, evt til 3. verdenslande, Kina, etc...vil uden tvivl sikre et...
-
...betydeligt marked. Såfremt vi får godkendelsen. Tænk hvad det kan betyde for Bavarian.
-
..jeg vil ta' den som primary

-
Ewan McGregor, skuespilleren, er nr. 14, siger lidt om kriterierne

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind