Bavarian Nordic — December 2022
-
For kortsigtede investorer: sælg, når kursen skyder 3-4% på en dag og køb igen efter 4-5 dage
. For langsigtede investorer: hold. -
Beklager, men det er dog den tyndeste gang investeringsstrategi, jeg til dato har set
Håber da ikke, at der kunne være investorer, der følger den ordret - så er de da først på den 
-
@Mikko. Det bedste råd jeg kan give dig: Køb, læs og forstå Helge Larsens lille bog, Den tålmodige investor. Den kan give dig rigtigt meget i rygsækken, i forhold til aktieinvestering.
-
Godmorgen

-
...ja det er trist. Men næste år er der nye penge. Kunne vi bare få en positiv nyhed at gå ind i det nye år med, feks. frigivelse af foreløbige resultater i covid forsøget, de har helt sikkert masser af data nu, målepunktet, sammenligningen foretages to uger efter trial vaccination...
-
altså såfremt data er positive
- man kan selvfølgelig frygte det modsatte som årsag til den sivende tendens, men shorts blev øget igår..sikkert også idag... -
Ja, mon ikke der er flere, som ved noget allerede. De små investorer er altid dem, som tager faldet først.
-
nej det tror jeg ikke, og nægter at tro det..omsætningen er fortsat lav. Hvis der virkelig var noget om det...så var det et blodbad nu...
-
Jeg forstår bare ikke, hvorfor de store smider flere shorts nu, når kursen lå meget højere for et par uger siden. Og når vi nærmer os data i Q1
-
Næste støttepunkt findes muligvis i, at selskabet leverer overbevisende langsigtede resultater til markedet. Om det skulle komme med 2023 guiden, når årsrapporten 2022 lander i postkassen må tiden visen. Tror i øvrigt ikke, at Kåre S. ville kunne levere mirakler i selskabet. Manden er bedre til regnearksledelse og trimning af organisationer. Det harmonerer ikke umiddelbart med Bavas situation. Resultaterne fra Teva-tiden (el. Lundbeck) er heller ikke overbevisende i min optik.
-
...vi har forhåbentlig fået gode covid data langt inden 2. marts.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind