Bavarian Nordic — December 2022
-
Aktier/middag: Vestas og Bavarian topper grønt marked - Novo i rekord https://www.proinvestor.com/investornyt/921072/aktier-middag-vestas-og-bavarian-topper-gront-marked-novo-i-rekord
-
Omvendt kunne det også sende nogle signaler om en useriøs ledelse, hvis ledelsen allerede startede med, at guide 2023 inden 2022 var lukket og markedet kan konkludere på den aktuelle guide.
-
Ja naturligvis ellers ville jeg være rystet. Men du skal vist skelne mellem interne budgetter og den ekstern kommunikation

-
...hvis man har fulgt bare en smule med, og som jeg skrev igår, så har de gentagne gange udtrykt, at de havde ordrer for min. 8 mio doser næste år, efterfølgende kom den udvidede aftale med Hera på op til 2 mio. doser. Med en konsensus pris på omkring 100$ dosen skulle man mene, at den tænkende investor selv kunne gøre matematikken...
-
øv :-)...men her fra medwatch 17. nov https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article14600464.ece
-
”Vi har for dette år sikret ordrer på 4 mio. doser. For næste år har vi ikke givet forventninger om et præcist antal doser, men vi har sikret mindst det dobbelte antal doser for næste år, og derfor kan vi sige, at næste år bliver rekordår,” siger Rolf Sass Sørensen, chef for Investor Relations i Bavarian Nordic på en konference hos investeringsbanken Jefferies i London ifølge Børsen.
-
Bavarian kommer med deres udmelding, når årsrapporten 2022 aflægges i det nye år og ledelsen offentliggør sit 2023 outlook.
-
Ja, og vi kunne også godt bruge et par få ord fra investorerne idag. Ret dejligt med lidt medvind

-
Genmab/CEO: Opkøb og partneraftaler er en mulighed næste år
15:22
Partneraftaler og licensaftaler er en mulighed for Genmab i 2023, hvor også opkøb kan komme på tale.Det fortæller administrerende direktør Jan van de Winkel, der dog understreger, at biotekkæmpen vil fokusere på at vokse ved egen kraft og ikke vil lade iveren efter at skyde genvej løbe af med sig. Fra Marketwire - kan desværre ikke linke.
-
Sorry - forkert chat…
-
...Henrik Juuel fortjener ros for 'investorplejen' i og med at han proaktivt fortæller markedet, hvad de, åbentbart, ikke vidste...at det faktisk går forrygende. Tror ligeledes at skattesalg op til igår har presset aktien i en tid med svag volumen, som jeg skrev igår, og genkøb disse dage i forventningens glæde...
-
..ser også frem til interviewet på tirsdag med Rolf..det er jo nye tider for Bava

-
...denne gang har han haft mulighed for at forberede sig, modsat på Jeffries, hvor Chaplin jo skulle underskrive hera aftalen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind