Bavarian Nordic — December 2022
-
...blot en venlig ment kommentar til inv. podcasten 150 https://www.nordnet.dk/blog/investeringspodcasten-afsnit-150-aaret-der-gik-skidt-for-de-fleste/ 'De forskruede forventninger' om et milliardsalg på mpox er jo udtrykt af selskabet selv, både på Jeffries, Medwatch, børsen o.a., i og med de har ordrer på min. 8 mio. doser næste år + Hera aftalen, som kom efterfølgende, på godt nok kun 'op til 2 mio. doser' som lavt estimeret giver ca. 5 mia. Men det er nok årene efter der henvises til.
-
Desuden har der, imo, på intet tidspunkt været tale om kapitaludvidelse som grundlag for at køre fase 3 forsøgene hjem (vel primært RSV der tænkes på), udelukkende som dækning for større aquisitions...men måske har jeg misset noget.
-
..gentager også lige svaret fra Rolf om netop dette, 'Henrik siger jo absolut intet nyt som vi ikke har sagt i mange år. Faktum er at vi i dag står stærkere finansielt end nogensinde før bla pga Mpox. Men det er oplagt at skulle der på et tidspkt vise sig en opkøbsmulighed som har size så kan det blive nødvendigt at spørge aktiemarkedet.'
-
...den tendens må mpox have sat en solid stopper for...ser det kun som en mulighed ifb med opkøb...
-
23:09 – 25:16: Bavarian Nordic i vilde kursudsving: https://www.proinvestor.com/boards/109013
-
-
Analytikerne ser stort kurspotentiale i Bavarian-aktien https://www.euroinvestor.dk/nyheder/analytikerne-ser-stort-kurspotentiale-i-bavarian-aktien
-
Der har i 2022 været mange gode muligheder for at tilpasse sine investeringer - også i BAVA. Så kig lidt indad, inden alt og alle får skylden for dine uheldige investeringer. Tab på investeringer slipper man jo ikke helt for, men meget kan man selv forebygge. Og ja, det kan gøre lidt ondt af og til.
-
Det forstår jeg godt, @Kraken

-
Har været aktionær i BN siden slut 2020. Undervejs har der været nogle gode toppe, hvor jeg har taget gevinst hjem, men jeg har hele tiden været aktionær. Sådanne toppe vil der også komme i fremtiden for BN. Som langsigtet aktionær er jeg helt rolig - det er også derfor jeg ikke som andre hver dag kommenterer på udviklingen i kursen - det er helt ligegyldigt - jeg skal nok få endnu en gevinst i fremtiden

-
BN position ved indgangen til 2023 er VIRKELIG god. Resultatet fra Covid og RSV inden længe. Og den store gratis gave som vi fik i år med Mpox med store indkomster, kommer også til fortsat at give gode indkomster. Det vil ved positive forventelige resultater give en generel højere kurs for BN.
-
Det er derudover en kæmpe glæde at opleve, at BN kommer så godt ud af det med USA. Nu senest også med hestevaccine - det er klasse og en endnu fortsat blåstempling af BN som virksomhed. Samarbejdet med USA har fungeret godt nu på 15-20 år - bl.a. med koppervaccinen - sådan

-
Bare hold fast i BN og hav en lang tidshorisont med jeres penge
Lad jer ikke påvirke af kortsigtede investorer, der konstant leder efter en lavere kurs at købe til, for så at sælge igen kort tid efter. De har ikke en ordentlig indsigt i BN eller forståelse for at drive en børsnoteret virksomhed - det ser vi og har set i dette forum indenfor den seneste måned.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind