Bavarian Nordic — December 2022
-
Det er jeg overhovedet ikke Mikko. Heldigvis har jeg afpasset størrelsen af min investering i Bava til et beløb som yderst overkommeligt at tage et eventuelt tab på. Det har jeg altid gjort med biotek, hvor gevinsten er fugle på taget. Den dag gode data er på bordet køber jeg måske yderligere op.
-
Mikko . Jeg er enig med dig,, super trist at nogen kan smadre en aktie igen og igen.. det har intet med almindelig aktiehandel at gøre
-
Den lave kurs i Bavarian har intet med ledelsen at gøre efter min mening. Den er styret af al mulige faktorer i øjeblikket. Kursen var oppe at vende ved ca. kr. 400 tidligere i år og der var ledelsen den samme. Jeg tror også, at der kommer en kapitaludvidelse, da de ellers vil skulle vente en del tid før de har nok penge til at finansiere de nye produkter de gerne vil erhverve sig (i tråd med deres 2025-mål).
-
Selskabet har hyret en del medarbejdere på det sidste og firmaet er vokset gevaldigt de seneste år. Deres produktkatalog består i dag af 4 vacciner og 2 mulige nye frem i 2024/205 (Covid-RSV). Det er nok for risikabelt at være afhængige af en tynd portfolio, hvis disse to fugle falder fra taget. Hvis de skal have maskinen kørende, så skal der nye produkter på banen.
-
For kortsigtede investorer: sælg, når kursen skyder 3-4% på en dag og køb igen efter 4-5 dage
. For langsigtede investorer: hold. -
Beklager, men det er dog den tyndeste gang investeringsstrategi, jeg til dato har set
Håber da ikke, at der kunne være investorer, der følger den ordret - så er de da først på den 
-
@Mikko. Det bedste råd jeg kan give dig: Køb, læs og forstå Helge Larsens lille bog, Den tålmodige investor. Den kan give dig rigtigt meget i rygsækken, i forhold til aktieinvestering.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind