Bavarian Nordic — December 2022
-
Det er svært at bedømme, hvad der er kvalitet. Men alle skribenter bør dog overveje, om det de skriver tilfører noget nyt, eller om det er fyld, gentagelser eller snik snak. Altså nyt om aktien, forsøg, analyser (egne og andres), vinkler på sagerne, konkurrenter, gravearbejde og for den sags skyld også udvikling mht short (ikke om short er noget l… eller det modsatte) m.v
-
Lige præcis det med “fyld og snik snak” er bl.a grunden til at jeg kun sjældent og yderst sporadisk “kigger” i Facebook grupperne, og aldrig kunne drømme om at skrive der. Jeg oplever at 95% af indlæg i FB grupperne er ligegyldigt fyld, gentagelser eller tomgang. PI er normalt
på et langt højere og sagligt info niveau, og det er det vi skal fastholde. -
Tak Darvin. Jeg gør hvad jeg kan. Desværre opretter de slettede sig profiler med ny mail og alias. Det er dog min vurdering, at det kun er 3-4 personer som vi har problemer med. Muligvis færre da en enkelt kan have dobbeltalias.
-
Bortset fra det, er det kun i Bavarian chatten at vi har problemet.
-
Jeg læser gerne jeres kommentarer her i chatten, jeg har ikke selv noget at bidrage med udover at jeg har aktier i Bavarian som de fleste har her i chatten, jeg holder mig på sidelinjen, i gør det godt og ofte er det spændende læsning

-
Herfra skal også sendes en tommel op til det gode arbejde med at sikre en ordentlig tone og et rimeligt seriøst niveau i chatten. Jeg bidrager heller ikke så meget (mere), men læser alt, hvad der skrives. Og selv om det nogle gange kan være god sæbeopera-underholdning at læse "Bava er en lorteaktie"-chattrådene, er det helt klart prisværdigt at forsøge at luge ud. Så også tak herfra for det, Helge (og I andre seriøse bidragydere)

-
-
Dog indrømmet: Kan godt forstå frustrationen over en vigende kurs, når drømmen går den anden vej. Er også selv tidligere kommet til at give lidt for meget udtryk for den i chatten, men har oplevet, at det giver mere frustration og ikke mindre - men den erfaring deler alle åbenbart ikke...
-
Ja..vi trænger til en nyhed fra selskabet. Her UK's strategi ift mpox de næste 12 måneder, https://www.gov.uk/government/news/ukhsa-publishes-strategy-outlining-plans-to-eliminate-mpox-transmission?utm_source=miragenews&utm_medium=miragenews&utm_campaign=news - der fortsættes med at tilbyde pre-and post-exposure vaccination...
-
UK køber vel ikke gennem HERA tænker jeg...
-
Stødte lige på denne leder fra The Lancet om "vaccine equity" https://www.thelancet.com/pdfs/journals/lanmic/PIIS2666-5247(22)00334-2.pdf - som jeg ikke mindes at have set delt herinde.
-
The 2022 monkeypox, polio, and cholera outbreaks exemplify the issues identified by WHO’s report, not least the tendency of high-income countries to treat outbreaks as a domestic problem instead of a global one. We urge governments, vaccine manufactures, and international organisations to embrace the recommendations delineated in the report to adopt strategic and internationally coordinated approaches to generate vaccine supplies, with the goal of achieving a more equitable global distribution..
-
..ja lad os håbe verden hører efter, foreløbig har kun Sydkorea doneret en smule til Afrika...
-
..men ville nok skabe lidt goodwill...og attention, hvis Bava lige sendte en million doser til Afrika...måske en idé?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind