Bavarian Nordic — November 2022
-
@WorkTRader - jeg misforstod dig ikke... "Lidt" forsinket, at Brand Institute deler nyheden... men interessant, at Bava anvender et Brand Institute, men det er måske kutyme?
-
Kort update fra BAVA covid forsøg. Jeg var i går til mit 4. besøg på sygehuset. Det var mit 2 ugers tjek. De har stadig ikke indrulleret det antal de skal bruge, (der var 2 nye i går) så jeg kan ikke se hvorledes de kan nå at komme med topline data i år. Jeg tror mere det bliver slutningen af januar
-
Helt overordnet, er der mange under 50 år der ikke lader sig vaccinere. Så det gør det også lidt svære at rekruttere det nødvendige
antal -
...de har jo allerede meldt forsinkelsen til markedet til start 2023, så jan/feb...
-
Ahh
-
The Lancet - g.d. er gratis, hvis man blot lader sig registrerer) "The global landscape of smallpox vaccination history and implications for current and future orthopoxvirus susceptibility: a modelling study". En studie, der bl.a. viser, hvor der skal prioriteres, såfremt der sker nye udrud. Især diskussionen er interessant (og til at forstå...). https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(22)00664-8/fulltext?
dgcid=raven_jbs_aip_email#seccestitle10 -
..tak @Cupcake, lang artikel, det må blive i aften...noget essentielt du vil uddrage?
-
...der er meget jeg ikke forstår
- og tænker de videnskabeligt funderede med historie-interesse vil få mere ud af artiklen... Men bare det at lave et så detaljeret studie - og konkludere/diskutere herpå - trods af en del manglende data finder jeg fascinerende. Og såfremt nye orthopox-vira skulle opstå - eller den nuværende MPOX spredes på ny - så ved man hvor i verden, lokalt og i hvilke aldersgrupper, de allermest disponerede findes => hurtig indsats. Især ved mangel på vacciner... -
https://www.tv2lorry.dk/koebenhavn/adams-opfindelse-i-et-taarn-i-koebenhavn-kan-blive-banebrydende-nu-skal-borgere-hjaelpe Ny dansk-udviklet vaccine mod coronavirus kan være med til at sende ny vaccine-teknologi ud i verden.
-
Det ser ud til at der kommer købere ind nu. Vi skal op og teste kurs 249,5 snart (højre arm i head-shoulders)
-
Brud op forbi 249,50 vil udløse et stærkt teknisk købssignal såfremt det sker under pæn stor omsætning. Det har har vi set flere gange i Genmab og senest i Zealand Pharma her i efteråret, hvor der i begge aktier har været disse omvendte skulder-hoved-skulder formationer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind