Bavarian Nordic — November 2022
-
-
@Cupcake (13:57). Jeg så den kommentar (og 2 andre) i forlængelse af den nyhed fra Euroinvestor, hvor de skriver at "Børshus fjerner Bavarian-aktien fra købslisten - kursmålet får kniven". Under det link, hvor der står "Vis kommentarer". Men jeg kan ikke længere finde frem til dem. Det er sket før. I kommentarerne var der også en, som undrede sig over Carnegies pludselig ændring i deres syn på aktien og at de mistænkes for at gøre det med en dagsorden. Men det hører jo til konspirationsteori-afd
-
link til kommentarerne er her https://www.euroinvestor.dk/nyheder/her-er-aktierne-der-kommer-i-fokus-i-tirsdagens-handel-72#coral_thread
-
Aktiehandel når det er værst
-
I forhold til kommentaren omkring Genmab - ifølge nyheden her på sitet (https://www.proinvestor.com/investornyt/907514/genmab-carnegie-kusrmal-loftes-til-3505-kr-fra-3270-kr), så er det ikke korrekt, at Carnegie har skåret kursmålet - tværtimod løftes det fra 3270 til 3505... Så det er måske ikke det bedste eksempel...

-
Fantastisk så mange småaktionærer der ønsker at sælge ud…
ser en lille bitte smule mærkeligt ud -
Det fremgår vist meget tydeligt fra deres PM og CC, at de har sikret sig en indledende ordre på 700.000 doser, men at ordrene fremadrettet kan komme op på 2 mio. Altså i EU regi. Så jeg tror ikke at markedet er forvirret om dette?
-
Bavarian er åbenbart ikke støttet af store investorer, så ja, mange små investorer sælger i panik fordi de tror 100% på analytikernes faglighed og indblik i selskabet. Mange små aktionærer går ind og ud i håb om en hurtig gevinst. Så for mig er det ikke så mistænkeligt. Men hvem ved...
-
@repsak det er bare almindelige markedsudsving som Sydbank ville skrive
-
..læs evt. historikken her i chatten fra den 17-18. november, Anderbilt. Har aldrig været nogen tvivl. Næste år skal de som min. levere 8,7 mio. doser ifølge dem selv...og lur mig om der ikke kommer flere ordre indenfor et par uger..
-
?
-
Der røg støtten ved kurs 230... utroligt at kursen nu er lavere end før de kom med et godt regnskab og den nye ordre
-

-
Lad os få en god stor ordre fra US, så er vi nok snart under kurs 200
-
ja...efterfulgt af en kæmpe ordre fra PAHO, så rammer vi 100...
-
Det her er rigtig rigtig godt for shorterne … tillykke med et super show…almindelige aktionærer er til grin
-
og en opjustering mere inden året er omme så er vi nede i kurs 50
-
...tror vi konvergerer mod 0, hvis den er stor nok..
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind