Bavarian Nordic — November 2022
-
det er først i overmorgen, vi får løftet sløret
-
det kan være at vi får stigningen i morgen alligevel
nu har jeg suppleret -
Jeg ved ikke, om jeg er mentalt forberedt på et fald på 20%, men jeg forsøger at bevare roen og fastholde som jeg har gjort i 2 år nu- Jeg fandt denne "analyse", men den siger jo ikke så meget vi ikke ved: https://simplywall.st/stocks/dk/pharmaceuticals-biotech/cph-bava/bavarian-nordic-shares/news/while-bavarian-nordic-cphbava-shareholders-have-made-78-in-3
-
Godmorgen.

-
Godmorgen med kalenderen med dagens regnskaber.
https://www.proinvestor.com/finanskalender -
Til almen behagelig information. Hvis nogen læser med og undrer sig over "fy-tallet"..... Så tør jeg godt omtale det, som værende short-tallet. Nogen tør åbenbart ikke nævne ordet short. Blot så alle er oplyste

-
Jeg var overbevist om at det var skattesatsen
-
Er der en venlig sjæl herinde som kan forklare mig, hvordan man i dagens volumen kan se, at der kl. 11:46 blev handlet ca. 122 tusinde aktier og derefter kl. 12:05 var volumenen ca. 132 tusinde aktier? Dette, når den samlet foreløbig volumen er nu på ca. 151.000 aktier...
-
Hvor er det at du ser at der er handlet t. 122 kl 11.46?
-
@Elton (13:27) På Yahoo Finance
-
Villy, ja vi skal lige have fy-procenten ned på under 1% i Bavarian
så begynder det at blive sjovt -
@Villy: Ja, det må vi håber, men de to cases kan vel ikke sammenlignes. Ambu er faldet enormt meget det sidste år, hvor Bavarian er faldet og steget lidt mere frem og tilbage
.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind