Bavarian Nordic — November 2022
-
11.54, der kan da sagtens snige sig en opjustering ind...
-
11.57...du er jo indsigtsfuld og tolerant har jeg fornemmelsen af. Undrer mig, hvad du skriver der. Det er jo frustration, eller i nogle tilfælde, desperation, der udtrykkes...
-
..og jeg synes det er synd, hvis vi på den baggrund mister skribenter her i chatten, hvis de føler dig trådt på..og som det lader til vi har gjort...håber det kun er midlertidigt...
-
De rentestigninger er voldsomme for bava aktien … underligt
-
Ja, rentestigninger påvirker dette selskab meget åbenbart
-
lidt info til interesserede. Bavas covidforsøg starter op med screeninger i næste uge og vaccination uge 46. Jeg deltager og der er stadig ledige pladser. i hvert fald i Århus og Odense som jeg har været i kontakt med
-
Algoritmen som sælger 275 fortsætter med at presse aktien - min kloge bankmand siger at det ikke har noget med en marketmaker at gøre god weekend har tjent en god skilling på Genmab i dag og køber nok flere Bavarian på mandag
-
men hvorvidt det er en algoritme eller ej så er der bare for lidt bund i aktien, og i min optik er ledelsen og IR en del af forklaringen ... jeg synes i mange perioder de glimter ved deres fravær... så er man sproradisk i Børsen og melder sig klar til at overtage verdensherredømmet og så hører man i måneder intet
-
Helt enig med @Peder84. Deres PR-IR strategi hænger slet ikke sammen med deres vision. Og hvorfor bliver de ikke noteret i Nasdaq USA som alle de andre store spillere? I stedet for deres "pink sheet" aktienotering, som desværre ikke tiltrækker seriøse investorer
-
Troldmand 13.48 de har altså vaccineret mange siden sidste uge. Men godt at Århus også er kommet igang. Jeg hører fra dem, at de har gid tilmelding, men at de kan bruge flere. Så til dem der overvejer. tænk nu ikke så længe, gør det nu. For din egen akties skyld

-
Det vi ser lige nu, har intet med almindelig aktiehandel at gøre… bare sindssygt at det kan lade sig gøre
-
De store vinder altid. Wall Street vil altid være foran og de små investorer kan ikke frovente at å adgang til de samme spileregler. Det må vi bare acceptere .
-
Dem der har pengene bestemmer retningen
-
De store snyder de små… lev mette
-
Der må have kommet en dårlig nyhed, som vi først får adgang til om 2-3 timer. Det er den eneste forklaring.
-
Okay… mon dog
-
Godt nok sjovt at aktionærer i det her Forum Finder det her ok
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind