Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
@Værkritisk 8:54 - ja men Pfizer får fortsat opdateringer af deres vacciner godkendt uden data til rådighed...
-
Kommer BN med overbevisende data, så….. regner vi med de også får lov at smutte uden om køen
-
I @Villy's link : sidste afsnit "Bavarian Nordics coronavaccine er nået til fase 3 i kliniske forsøg. Det er den sidste forsøgsfase, inden vaccinen kan søge om godkendelse." Som jeg husker det, så kunne vi forvente de første data fra fase 3 her ultimo året - er det rigtigt forstået? Hvis ja, så burde vaccinen kunne komme på markedet i 2023, hvis der sker en løbende godkendelsesproces..
-
@Værkritisk - det der der, hvor jeg kan have mine tvivl... Money talks $$$
-
Mht udviklingstiden på bava vaccine, så er vi jo ikke længere i kruseberedskab. Derfor kan man som myndigheder også tillade sig mere/en anden slags daa før godkendelse. Bava er 6 mdr. Jeg bliver ringet op senere i dag om jeg vil deltage
-
@Troldmanden
Enig med kriseberedskab, dog er hospitaler i EU-USA presset pga. fatigue /personaleflugt... Spændende hvordan det hele udvikler sig her til vinter med flu-sæson og covid-variant. Hvad mener du med "Bava er 6 mdr."? -
Bava forsøg er 6 mdr data. Så fra det tidspunkt sidste patient er indrulleret går der 6 mdr. Dertil2-6 mdr på at analysere og skrive rapport. Så er vi tæt på 2024
-
Det er jo dobbeltblindede data. Så ingen aner hvem der får pfizer eller bava. Så vi får næppe data før et stykke ind i 2. halvår 23
-
Ja jeg vil gerne deltage. Men langt at køre 7 gange. Får i dag at vide om der åbnes et center tættere på mig
-
Så dres vaccine kommer også lidt for sent til efterårs vaccinationen i 23. De har simpelthen brugt for lang tid på at komme her til.
-
..altså de har jo hele tiden udmeldt data udlæsning i slutningen af året 22, start 23...at det så ikke er endelige data er en anden ting. Data endpoint var ikke at være ringere end contamity...og det burde jo være muligt i starten af 23...fase 2 har indikeret resultaterne på holdbarheden...så håber/tror ikke du har ret der kære Troldmand

-
"The Biden administration has passed a small milestone in monkeypox vaccinations, with
@CDCgov
now recording more than a million of
@BavarianNordic
's Jynneos doses now administered nationwide" https://twitter.com/Alexander_Tin/status/1585560626008571905 -
Var lige inde og se studieprotokol. Den siger faktisk primær data i dec i år. Det kan jeg simpelthen ikke se de på nogen måde kan få. Igen vi er ikke i dec 20 hvor ALLE myndigheder skar store hjørner af (gav forlommer)
-
Lægen der ringede i tirsdags sagde 6 mdr studie
-
Og de skal jo netop bruge længere data for at kunne begunde at bava vaccine holder længere end pfizer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind