Bavarian Nordic — September 2022
-
Vi er til grin .. magtesløse… anonymitet og shorting er vejen frem, hvis man vil smadre en aktie..fordi chaplin udtaler sig “måske lidt
uheldigt” skal den jo ikke falde 10% -
Helt enig @Kirt. Jeg drømmer også om den dag de brænder sig. Men jeg har desværre lært, at de ikke taber så stort som vi tror. En dag som i dag køber de langsomt tilbage, når alle panikker og så dækker de sig hele tiden. De er top professionelle. Markedet i Danmark er guf for dem. Sådan en dag som i dag med relativ lav omsætning ift. de dage, hvor der handles over en million aktier
-
@Cub Forståeligt - er selv frustreret, kender dog spillereglerne... Prøver selv at bidrage med hvad jeg finder af relevante artikler - og læser gerne de gode kommentarer fra garvede pharma/BAVA-investorer... MPX-interessen er dalende => ikke mange internationale artikler mere... Jeg afventer data omkring vaccinen... Tænker dog, at Canada (first mover mht. at tilbyde hele målgruppen vaccinationer) ikke ville give en mia.-ordre, medmindre observationer hidtil indikerer en vis virkning.
-
@CSørensen - (13:32) - det personlige perspektiv er velkommen - i hvert fald hos mig - ellers bliver det for kedeligt...
-
Rent faktisk er der intet nyt i det Chaplin siger. Han har sagt nærmest præcis det samme tidligere, også 9 maj til Medwatch og til Børsen. At markedet bliver udfordrende, at de tror det kommer til at ligne Influenza markedet, og at det går hen og bliver kommercielt. Lige præcis på det sidste punkt siger han så, at de nu står væsentlig stærkere, end for måneder siden. Grundet kontakterne fra MPX salget. Men udtalelserne eller det referede var dårligt vinklet idag.
-
Nogen der kan forklare 6 mdrs. data ? "Bavarian Nordic skulle mod slutningen af august have været klar med seksmånedersdata for sin vaccine mod covid-19, men selskabet er forsinket med analysen af de så afgørende fase 2-data." - Er BN gået videre til phase 3 uden sikker data fra fase 2
-
Enig @Cupcake. Jeg havde også troet, at data for Fase 2 var blevet delt og viste gode resultater. Måske det er tale om varigheden i antistoffer, som skal måles over en længere periode?
-
Tak @Darvin
-
@Repsak2902 15:23 - jeg læser lige, at du tilbage i februar skrev "Træt af det her latterlige shorter show"...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind