Bavarian Nordic — September 2022
-
Jeg er overordnet enig i, hvad du skriver @Darvin, men du skal huske på, at analytikerne skriver deres anbefalinger primært fordi bankerne tjener (mange) penge på kurtage. Derudover er deres analyse også baseret på, at både RSV og Covid-projekter kommer igennem og får succes. Lige nu er der dog ikke mange ude i markedet der giver mere end 40-50% chance for at dette sker
-
Enig i at analytikerne følger markedet, men alligevel. Ikke enig m.h.t. Covid og RSV. De tilskriver det udelukkende en sandsynlighedsprocent. ikke at det lykkes. Så - nogle af dem har dine 40-50% i arkene, og andre nogle andre tal. Lige der er der såmænd ikke noget t komme efter.
-
Analytikerne er ikke der for at yde en "gratis" service til borgerne som f.eks. et vært for vejrudsigten. De laver ikke analyserne blot for at være flinke og tippe os med gode købsmuligheder. Så jeg baserer ikke mine handler på disse kursmål længere
-
Jeg baserer aldrig nogensinde mine køb og salg på analytikere, men jeg lytter absolut interesseret til dem, og bruger det jeg kan bruge fra deres nogle gange fine gravearbejde. Men at lægge dem for had, er jeg ikke med på. Sund skepsis ja. Men det er sjovt som folk fremhæver analytikere, når det går op, og disser dem når det går ned. Her på PI har jeg endnu tilgode at se skriventer jeg hellere vil skele til. Men jeg lytter også til nogle af dem. Men KUN også.
-
Biden administration weighs saving monkeypox doses for potential smallpox outbreak
https://www.politico.com/news/2022/09/01/biden-administration-weighs-saving-monkeypox-doses-for-potential-smallpox-outbreak-00054421 -
..hvis de udskifter hele ACAM2000 stockpilen med Jynneos, så aftager de altså al prod. kapacitet de næste mange år...
-
..og som Darvin påpeger, så er hele MPX bidraget jo nærmest taget ud af ligningen...
-
Shorts nu 5,85...så der må virkelig være mange kortsigtede der har forladt skuden...jeg tror på en rekylraket snart.
-

-
Min formulering er måske lidt uklar...'kortsigtede'..jeg mener at shorts tilbagekøb nærmest har understøttet kursen...
-
Aktier/Sydbank: Efteråret kan blive hedt https://www.proinvestor.com/investornyt/873657/aktier-sydbank-efteraret-kan-blive-hedt
-
Jeg har været inde og købe Bull X 2 på Bavarian - prissætningen er noget tosset nu - gns kursmål 424 alle køb, dvs har solgt nogle Bavarian til at finansere denne samme med jeg har lagt ydeligere penge oveni i...
-
Næsten. Har et lille
frimærke i et sekundært depot, som jeg har ladet stå - mest fordi, det er købt til en håbløst høj kurs. Overvejer at sælge det og købe Bull X2 for pengene som en lotteriseddel til måske at dække tabet, men venter lige og ser...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind