Bavarian Nordic — August 2022
-
Forventninger til den kommende Covid-19 vaccine? Fase 3-forsøget med COVID-19 boostervaccinekandidaten uden hjælpestof, ABNCoV2, er blevet redesignet, da en kontrolvaccine nu er blevet tilgængelig, hvilket muliggør afvikling at et dobbeltblindet, kontrolleret studie, der skal påvise, at ABNCoV2 ikke er ringere (non-inferior) i forhold til en godkendt mRNA vaccine
Det fuldt sponsorerede forsøg vil starte i august 2022, og den overordnede tidsplan forbliver uændret med forventede resultater sent i -
KMC kan se du i aftes skriver nogeet med sammenligning af oms i BAVA vs Genmab. Den sammenligning er som at sammenligne cykel med en leverpostej. Genmab har 6 godkendte stoffer på markedet hvoraf den bedste øger salget med over $1 mia hvert år. Alene her i Q2 solgte det stof for $2 mia kr.....er på vej op på listen over verdenst mest omsættende stoffer
-
Så genmab har vedvarende stigende indtjening, mens Bava via mpx alt andet lige topper salget i 23, for så at faldet til et noget lavere niveau til mindre lagre rundt omkring. Uden mpx, vil bava pt tabe ret mange penge
-
Så nej man kan ikke fortage en oms sammenligning og benytte den til samme forhold på PS værdier

-
Tak @Urban. Har du et link?
-
Aktier/middag: Powells tale spøger stadig - Bavarian igen bundskraber
https://www.proinvestor.com/investornyt/872236/aktier-middag-powells-tale-spoger-stadig-bavarian-igen-bundskraber -
Jeg har læst et sted en ret god pointe ift. Bavarians Covid vaccine: Alle testpersoner har i forvejen fået skudt diverse vacciner ind deres krop de sidste par år, så hvordan vil de egentlig måle effekten? Det er et ret relevant spørgsmål... Er der nogen herinde, som kan besvare dette? Jeg er bange for, at Covid-vaccinen bliver irrelevant, når den kommer så bagud.
-
Cube det er for langt de fleste af os SÅ lang tid siden vi har fået sidste skud at efekten af det er tæt på nul. Det er kun hvis du har været smittet med covid nu her at det giver udslag. Men i øvrigt antager jeg de har sørget for at opstille kriterium om at man IKKE må have været smittet eller fået et skud xx tid før man får bavas vaccine
-
Det samme gælder så i kontrol armen. De får et nyt skud af den gamle pfizere vaccine. Så bavas bliver målt op mod tilsvarende nye "konkurent" vacciner
-
Timingen af studiet gør i hvert fald at de misser den første store efterår/vinter skud
-
Tak @troldmanden for dit svar. Det giver ret meget mening. Lad os håbe på, at deres vaccine bliver bedre end de andre.
-
Janolsen er det fordi jeg hopper uden for den primære "box" hvor man kun må skrive positive vinkler på det man investere i? Kan se du ikke har været så længe herinde, og primært i bava og derfor nok ikke kender mig. Men dem der har kendt mig i mange år, inkl Helge, kender mig som en investor der altid forsøger at forholde mig konstruktivt kritisk til det jeg investere i, det selskaberne promoter. Jeg laver min egen research og forholder mig til det jeg ser fra flere kilder.
-
min pt næststørste investering er i Quantafuel. Prøv se dialogen fra i dag i den chat
-
Og nej jeg har IKKE shortet aktien nu du spørger. Mere du er nysgerrig på at vide? Så skriver du bare

-
Det er fuldstændigt rigtigt Trold. Desværre her der rigtig mange der har det svært med, at man kan være positiv på en aktie, men negativ på værdien af specifikke nyheder og tilfælde af overdreven kursudvikling.
-
lige præcis Helge. Det havde vi også nogle gode snakke om tilbage i slut nullerne

-
@Troldmanden - sætter pris på, at en gammel rotte som dig fortsat orker at vidensdele og bidrag med analyse / perspektiv.
-
Trild og Cub - de har nemlig sat de kriterier op Trold nævner. Og man skal min. Have gennemført et vaccinationsprogram, eller have fået en booster. M.h.t. Antistoffer. Som jeg nævnte i lørdags, er jeg med i kontrolgruppen, og får målt niveau før og efter hver vaccine. Og har fået dataene for alle små 7.000 der deltager. Hvis du kun har fået de to første, har du formentlig kun et meget lavt niveau af antistoffer nu. Det falder meget hurtigt. Har du fået tredje stik, er du væsentlig bedre hjulpet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind