Bavarian Nordic — Juni 2022
-
Jeg kunne delvis forstå shortene for 1 måned siden, men nu hvor BN får fast track (eller hvad det hedder) og hjælp på at får godkendt / evalueret flere af deres produkter, det må der være en grund til. Og et stort medicinalfirma - med et godt øje til Bavarian - må alt andet lige også være interesseret i, at kursen er så lavt som muligt... Ta' evt. en separat portion fx 25% af fundamentet og hop ind og ud.
-
Jeg kan godt forstå, at det er fristende at hente gevinsten hjem hver gang BN er i pænt plus. Men husker I så også at lægge 27% tilside af de først tjente 57.200 kr. og 42% af gevinster over 57.200 kr.? Eller handler I i depoter med lagerbeskatning-typisk pensionsordninger? Jeg tænker, at en trediedel af gevinsterne foræres til SKAT ved hyppige handler. Og forfalder i februar/marts 2023.
-
https://www.nbcnewyork.com/news/health/nyc-monkeypox-outbreak-booms-160-in-week-as-state-provides-vaccine-update/3757369/ NYC Monkeypox Outbreak Booms 160% in Week as State Provides Vaccine Update. Læs de to afsnit under USA-kortet. avarian Nordic, which manufactures the Jynneos vaccine for monkeypox and smallpox, says it is committed to getting its doses anywhere they are needed.
"We support the decision of health clinics in New York City and the United States government to proactively (fort.)
-
(fort.) offer Jynneos to at-risk communities," a company spokesperson said. "The distribution of the vaccine around the world is controlled by governments. In the United States, the distribution of the vaccine is managed by the CDC. To date, we have not turned down a single order from governments that have requested doses of the vaccine. In the days ahead, we will be working to produce more vaccine if it is required."
-
Cubinvest2021 19:32. Det tror jeg altså ikke. Den del med at de øger er blot simpel matematik. De vinder flere gange end de taber. Statistisk tror de ikke på rsv og Covid - og menrer ikke resten kan bærer nuværende kurs alene eller måske blot at der vil komme et fald ved fejl på rsv / Covid. Abekopper tror de ikke nok på endnu - og de afventer i hvertfald konkret salg og ordre i mange år. ... tænker jeg. Selv tror jeg de har uret - men det havde de F.eks. Ikke ved ProstVac. Der tog jeg fejl
-
-
Lidt inspiration til de der måtte være interesseret i investering - børn - spare i
skat : https://www.beierholm.dk/tre-muligheder-opsparing-til-boern-eller-boerneboern -
Monkeypox mutating 12 times faster than expected amid warning UK cases could hit ‘60,000 a day’ https://www.independent.co.uk/news/health/monkeypox-virus-uk-cases-mutating-b2111814.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind