Bavarian Nordic — Maj 2022
-
Jamen WWW, vi har da en række fælles oplevelser med biotekselskaber, og vores syn på udviklingen er vel stadig - grundlæggende - positivt! Jeg tænker tilbage på Veloxis Pharmaceuticals til 0,37 kr. Og så en ung CBS studerende der skriver kandidat om aktien. Og konkluderer, at den burde koste mindst 0,85 kr. Hvorefter vi køber stort ind. Eller glæden ved at Genmab - efter Lisa Drakeman - stiger til 63,80 kr. i august 2012 , hvorefter jeg sælger med en mindre fortjeneste.
-
Og nu Bavarian Nordic - med hu hej vilde dyr - abekopper. Jeg tænker, at både deres covid-vaccine og deres RSV vaccine når deres endpoints, og bliver en succes. Dr tales allerede nu hos vore sundhedsmyndigheder, om vi skal forberede os på efterårets covidbølge med genvaccination med enten de kendte vacciner eller med NYE vacciner. Med andre ord - WWW- lad os som før glemme det kortsigtede potentiale og være tålmodige.
-
der ikke længere passer til selskabets udvikling samt en bestyrelse der mere er en kosmetisk bestyrelse end en dygtig strategisk bestyrelse.
-
Godmorgen Match - Bestemt generelt positiv. Mega stærk pipeline og super kandidater. Men en ledelse og CEO ...
-
-
“ Der er bestilt i alt 240.000 doser vaccine mod abekopper, siger sundhedsminister Lauterbach i rapporten fra Berlin - 40.000 forventes i de første to uger af juni. Det er endnu ikke klart, hvem der skal modtage den. Forbundssundhedsminister Karl Lauterbach forventer de første doser af vaccine mod abekopper i første halvdel af juni. "40.000 enheder skulle komme i de første to uger af juni, derefter 200.000 enheder efter det," sagde han i rapporten fra Berlin. "Vi har ikke en abekoppevaccine
nu -
Vi har ikke en abekoppevaccine på nuværende tidspunkt," sagde han. Men vaccinen er bestilt. "Kontrakten er der, underskrevet af mig. Vi afventer virksomhedens svar, men jeg går
ud fra, at vi snart får denne vaccine -
-
Så der er tale om 240.000 doser i alt til Tyskland
-
Meget positivt, men hvade nok ønsket mere fra EU'S største land
-
Nu behøver det jo ikke være det sidste de bestiller. Det afgørende er at nu er beslutningerne ved at blive truffet, og lande påbegynder beredskab
-
På den nok lidt mere kuriøse side, i hvert fald i forhold til aktiekursen: H.M. Dronningen besøger Bavarian Nordic på onsdag under besøg i Helsingør Kommune i forbindelse med sommertogt med Kongeskibet Dannebrog (https://www.kongehuset.dk/kalender/h-m-dronningen-besoeger-laegemiddelvirksomheden-bavarian-nordic-a-s)
-
Er der nogen der ved, om opjusteringen forleden dag skete på baggrund af en enkel ordre eller om de forventede ordrer, som de regner med at få?
-
Mange tak
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind