Bavarian Nordic — Maj 2022
-
Spørgsmålet er, til hvilken kurs giver de op. Lige nu ser det ikke ud til at det er på dette niveau...
-
@kkjoel - jeg argumenterer for, at shorterne først bliver brændt af den dag hvor selskabet leverer stabil vækst, overskud, aktietilbagekøb, dividende eller et takeover. Indtil da bliver shorterne hængende og arbejder videre, desuagtet den kortsigtede signalværdi.
-
-
Jeg taler ikke om, at de ikke forsøger at reducerer i disse minutter. Men det er blot for, at sætte nye positioner i højere niveau og gentage øvelsen, indtil markedet er overbevist om, at selskabet er god forretning.
-
Uanset hvad, så er det lidt farligt for shorterne at lade en hel weekend gå, hvor der kan komme mange nyheder omkring udbrud af abekopper rundt omkring. Derfor må de lukke nogle positioner i dag tænker jeg. Men overordnet så ser det ikke ud til at abekopper bliver den stor forretning
-
Tyskland, Belgien og Australien har også fundet abekopper
-
eller ukraine hvor flere ulovlige laboratorier eksisterede eller måske den lastbil i USA der væltede med ca. 50 labotorie-aber for ikke længe siden, hvor området blev afspærret og alle der var i kontakt med aberne blev isoleret.......en kvinde blev syg med noget der ligner koppesyge men det er ikke bekræftet hvor syg hun blev.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind