Bavarian Nordic — April 2022
-
Hypede vaccineaktier er kørt i grøften (https://finans.dk/erhverv/ECE13903395/hypede-vaccineaktier-er-koert-i-groeften/?ctxref=forside)
-
Ja hypen omkring coronavacciner vender til mere faktuelt behov. Novo Holding har lige solgt et vaccineselskab Reviral, som bl.a. har et RSV i fase 2. Novo henviser med et succesfulde salg til at der er kommet større fokus på behov for vacciner, og siger bl.a.: “Covidpandemien har sat fokus på det store behov for antivirale terapier, såvel som vacciner,”
-
-
-
Jeg kan ikke lade være med at sidde med en følelse af, at de professionelle shortere får disse oplysninger på forhånd og vi andre halter bagud. Det ville ikke undre mig, hvis Bavarians RSV-kandidat bliver overhalet gevaldigt af de store drenge og ender med en forsinket vaccine som med Covid. De store vinder som regel altid.
-
OK, jeg har sat lidt til salg i 86. Håber ikke jeg fortryder!
-
Bavarian Nordic: Pfizer vil også være med i RSV kampen https://proinvestor.com/boards/102766
-
Handlen med Reviral understøtter netop Bavariabs cade og ikke omvendt
-
Kan du udbygge nærmere?
-
Tjaa bl.a. dette, men flere ting. direktøren udtaler at han er glad for den gode handel, og siger at det skyldes at der er kommet et større behov og større efterspørgsel efter vacciner. Hvad laver Bava, vacciner. Reviral er lige i fase 2 og som sådan ingen konkurrent. De er der i forvejen og det er ikke det der er kernen her. Alene RSV markedet er så enormt, at det er plads til flere, og ikke mindst da der er flere indremarkedsånd
-
Jeg mener at huske, at Bavarians RSV-vaccine er rettet mod de ældre og ikke små børn som andre firmaer... Det bliver spændende at se, om Bavarians vaccine viser gode tal efter Fase 3 og om de kan adskille sig fra de andre på nogle punkter. Hvornår regnes data at skulle komme?
-
Ja Bava falder mere uden nyheder end Genmab gør på en dårlig nyhed hvor de mister 10 mia.
-
Forklaringen er meget enkel: Genmab er ikke shortet som Bavarian. Shorterne styrer gamet og hvis kursen får lov til at komme for hurtigt op, så skal de nok sørge for at den falder igen. De store shortere køber og sælger til hinanden for at styre kursen. Det er utroligt at de kan få lov til det
-
Hvad er de konkterte grunde til shorterne ikke trækker sig, nu kursen er over halveret, de må jo mene den kan falde endnu mere
-
Præcis. Enten er det grådighed eller så har de en stærk formodning (eller info) om, at der kommer negativ nyheder for selskabet og dets pipeline fremadrettet. Hvis man tror på de traditioneller odds i biotek (8-9 ud af 10 projekter fejler), så kan man rolig sige at shorterne har gode chancer for at lykkedes med deres strategi
-
der er ikke meget tiltro til BN eller deres ledelse, kursen er 4-5% under kursen fra før de indgik en licensaftale omkring det kinesiske marked
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind