Bavarian Nordic — April 2022
-
man servpp det = succes

-
Iså fald bliver det ikke med BN vaccine, da fabrikken er lukket indtil efteråret.
-
Pga. Ombygning og sammenlægning af to produktionslokaler til bulk produktionen
-
Det er der såmænd taget højde for, i en vis udstrækning. Spørgsmålet er mere om det udløser nye ordrer, og hvorledes effekten fra vaccinationer i efteråret 21 nu udvikler sig. Hvis ellers udbruddet i det hele taget udvikler sig. Det kan jo være det kommer under kontrol fra start, bl.a grundet påbegyndt vaccination. Men det er kun en meget meget lille del af befolkningen indtil videre.
-
Ligner at der sættes flere shorts i dag
-
De ryster lige træet en sidste gang
-
Ikke, hvis vi skal ud i en ny kapitaludvidelse, hvis de ikke finder nye partnere og deres pipeline flopper
-
@Cubinvest2021: Du bliver ved med at skrive om manglende partnere og kapitaludvidelser... Hvad bygger du de antagelser på?
-
-
De
-
De har sikret en aftale med Nuance Pharma, men som jeg forstår det, skal de have en større partner. Hvis de selv kører videre, så tænker jeg at de skal sikre kapital for dette (kapitaludvidelse). Det er netop denne scenarie, som jeg tror shorterne satser på. Det kan være, at de andre store koncerner kan blokere for at Bavarian får indgået sådan en aftale (ren spekulation fra min side) og at shorterne ved dette (igen, spekulation)
-
ExpreS2ion Biotechnologies: BioStock: Emission avancerar ExpreS2ions vaccinkandidater - DOW
26.04.2022 09:14:22
Bioteknikbolaget ExpreS[2]ion Biotech flyttar fram sin position på en
snabbväxande vaccinmarknad. Med en fas III-redo covid-19-vaccinkandidat
och ett bröstcancervaccin i preklinisk fas tar bolaget nu in cirka 73
Mkr i en företrädesemission för att finansiera den fortsatta
utvecklingen. -
Godt gået af Expres2ion. Dejlig aktie. Har haft den hele vejen ned fra 60.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind