Bavarian Nordic — Marts 2022
-
Bavarian Nordic's deal with Nuance Pharma to develop and sell the RSV vaccine in China and other Asian markets is a positive surprise, analysts at Carnegie said.
• RSV deals were not expected until next year, according to Carnegie, and this agreement could add more than 5% to Bavarian's valuation, the analysts said -
A global partnership deal for the RSV vaccine is still expected during the second half of next year, and this agreement in China should not negatively impact that, the analysts said
-
Bavarian Nordic: Lille stigning viser store udfordringer https://www.proinvestor.com/boards/102254
-
Alt tillid til dem er væk, så selv en aftale som denne får svært ved at ændre stemningen. men den skal nok komme, men måske før
st når der er en godkendelse eller nye ordrer. -
Formentlig i år kommer den endelige godkendelse af (produktionen af) den frysetørrede version af koppevacc. Dette er en vigtig milepæl. Om det bliver øjeblikkeligt "belønnet" af markedet eller ej er mig ligegyldigt, da jeg er i BAVA for det lange stræk. Bare for at nævne 1 milepæl. Og der vil komme flere i løbet af året - og fremad - så hvis man kan mønstre bare et minimum af langsigtethed i stedet for den daglige fokusering på den
daglige kurs.. er BAVA en fantastisk aktie. -
enig, der er gode muligheder i de,når resultaterne (hvis de) begynder at komme
-
Coronaeuferien er væk.... og godt det samme! BAVA er siden emissionen i foråret 2020 steget med 30% (sådan i runde tal; den kunne på et tidspunkt købes til 109, men jeg regner 130 som startpunkt). Alt dette inklusiv Corona optur/nedtur.. og man skal erindre sig at store investorer vil være yderst tilfredse med en afkast på 10-15% /år. At der findes unge frembrusere, der forlanger 30-40-50% om året, skal man ikke lade sig snyde af.
-
Mandag den 21/3 sendte DR2 udsendelsen "Mysterierne om Danmarks dræbersygdomme". Dette afsnit handlede om koppesygdommen og dens uhyggelige konsekvenser. I 1980 erklærede WHO sygdommen for udryddet, men der sættes faktisk spørgsmålstegn ved denne konstatering, for der kan påvises kopper i aber i vores tid, og det kunne være et spørgsmål om tid, før de muterer over i mennesker. De to eksperter i udsendelsen vidste ikke - såvidt jeg hørte det - at der findes en dansk virksomhed - Bavarian Nordic -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind