Bavarian Nordic — Februar 2022
-
e
-
Bavarian Nordic - Danske Bank kursmål 440 - ud af dette kursmål udgør Corona kr. 100 pr aktie - dvs uden Corona er der
-
Jeg prøver igen -Bavarian Nordic - Danske Bank kursmål 440 - ud af dette kursmål udgør Corona kr. 100 pr aktie - dvs uden Corona er kursmålet 340 - gift lukke kurs i fredags er der 95% op til kursmål. Af 100% sikre ting i deres pipeline er kurs målet 243 - forskellen er RSV, WEW.. Så hvis intet lykkes er der 40% op... Prissætningen er helt skæv
-
Nordea har kursmål 547, så jfr. deres analyse er der i dag: 1) ingen værdisætning overhovedet i hhv. Covid og RSV, 2) massiv tilbagegang i salg af rejsevacciner og 3) ingen kommende ordrer af
koppevaccinen til det amerikanske bioterrorberedskab -
@Messersmith. Nu fangede jeg dit andet indlæg og der er vi omgangshøjde. Er Bavarian ikke blot ramt, at et "informationsvaccum" i perioden frem til næste data release, som falder sammen med flugten fra Bio? Pipelinen er jo ikke voldsom bred, så der må forventes periodevis tavshed fra selskabet.
-
Shorterne har en fest og har tjent styrtende. Man må vel næsten formode at de snart begynder at tage noget profit medmindre de regner med Bavarian er på vej mod konkurs hvilket man næsten skulle tro når man ser på udviklingen i aktiekursen over de seneste måneder
-
Problemet er vel bare at BN i offentlighedens øjene er lig med covid vaccine og i øjeblikket er der ingen der tror på projektet eller at der er brug for det. BN har ikke brugt de sidste 2 års opmærksomhed fra pressen til at fortælle den store fortælling om deres firma, og hvad de gerne vil udrette post corona.
-
Jo, shorterne kan godt stoppe slagteriet... men hvorfor skulle de dog det? De tjener millioner på at presse den ned og aktivere de små investorers stop-loss niveauer.
-
Der kommer vel snart et regnskab der er negativ, pga de ikke har solgt rejsevaccinner nok? Ligesom fabrikken har været lukket pga udvidelsen?, jeg tør ikke spå om vi har set bunden

-
Det er jo helt vildt. Nu mangler vi bare at Nordea og Danske Bank halverer deres kursmål og at der kommer et dårligt regnskab... Nå ja, og skuffende data fra Fase 2 i covid-vaccinen.
-
Lidt positiv omkring BN samarbejde med UNI..https://issuu.com/dtudk/docs/dynam
o66 -
-
så er indmeldte short på over 0,2% oppe på 6.2%, næste 0.6% mere end i sidste uge..
-
Nu handler det ikke længere om covid-vaccinen (den kan umuligt være prissat i aktien på dette niveau). Nu handler det måske om, at Bavarian iikke når i mål med en partner for RSV og skal ud i en ny kapitalforhøjelse. Er det ikke det, som shorterne satser på nu? Det og tilbagefald i salg af rejsevacciner…
-
cub: jeg tror bare de kigger på kursgrafen og tænker " det går jo fint nedaf, lad os se hvor langt ned den skal"

-
I går skrev jeg en mail til Rolf Sass Sørensen, hvor jeg spurgte, hvornår de forventer de sidste resultater for Fase 2 (ABNCoV2) og om der evt. var forsinkelser.
-
Han har i dag svaret mig dette: "De sidste data fra Covid Fase 2 forsøget forventes meget snart. Mvh Rolf"
-
Der da vist rigeligt med potentiale i en ny Vaccine se https://www.berlingske.dk/business/pfizer-venter-at-saelge-coronaprodukter-for-352-milliarder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind