Bavarian Nordic — Februar 2022
-
Bava har jo i den grad hovedet på blokken med de seneste udtalelser til Børsen og Euroinvestor https://www.euroinvestor.dk/nyheder/bavarian-direktor-svarer-igen-pa-angreb-har-lofte-til-investorerne - De må løbende have snuset til de yderligere fase 2 data. Jeg tænker, at vi får PM søndag aften...
-
Expres2ion kan hurtigt eksplodere, særligt hvis - som det tidligere er nævnt - Bava får nogle forhåndsaftaler her ved opstart af fase 3. Aktien er virkelig volatil...det er en del af gamet. Men hvis man kigger på MC på 684mio SEK og dernæst de 4,xx % i royalties fra Bava, så skal der ikke langes mange doser over disken, før det bliver rigtig sjovt for det lille, danske selskab...
-
Hvis der var 98% sikkerhed,var der ingen grund til at kræve forsøgene

-
@Messersmith - skal ledelsen også kommentere kursmål og aktieanalyser, hvor ledelsen forekommer, at være af anden opfattelse af fremtidens scenarie? Det bliver et håbløs kommunikationsflow som ikke tjener nogen værdi på den lange bane og blot give en "junkie" aktie der hele tiden lever af ledelsens kommunikation i stedet for reelle resultater fra R&D og salgsafdelingen. En forsker fremhæver muligheden for, at nuværende vaccine-udvikling bliver overhalet af virkeligheden. Det er en relevant
-
overvejelse og risikovurdering, med behæftet med ca. lige så stor usikkerhed for, at cov2 vaccinen fra Bavarian bliver en BB i fremtiden. Det er en branche risiko man skal lære, at leve med, hvis man leger med i biosektoren.
-
Mit håb er naturligvis, at ledelsen lever op til forventningen og leverer en generisk vaccine der finder bred anvendelse i fremtidens marked.
-
Lli, hvis du læser mine skriv, er det netop den slags kommunikationen, gennem pressemeddelser jeg taler imod, og beder om en rigtig strategi for hvordan de taler med hele omverdenen.
-
Vaccineaktier sendt ud i dybe fald efter kursridt på op til 6000 pct. - “Det var gået helt bananas”https://borsen.dk/nyheder/investor/efter-hidsige-kursstigninger-vaccineaktier-i-dybe-fald?utm_source=børsen&utm_medium=row_1&utm_campaign=list_1
-
“ Stefan Rasmussens investeringsstrategi er i udgangspunktet trendbaseret. Det vil sige, at strategien primært er baseret på teknisk analyse og momentum. Han forklarer, at hans analyser af de vaccineaktier, der har oplevet voldsomme kursfald, indikerer, at nedturen ikke er slut endnu.
“Faktisk kunne der godt være mulighed for endnu mere downside, så en mulighed kunne være at gå kort. Det vil jeg ikke udelukke.”
-
“ Søren Løntoft mener, at det særligt er vaccineproducenter, der formår at tilpasse sin vaccine til nye mutationer, eller de vacciner som er bredt dækkende, der kommer til at vinde kampen om markedet i det lange løb. Hen over sommeren vil man formentlig se et udskilningsløb, hvor vinderne bliver skilt fra taberne. Samtidig er det afgørende, siger han, hvor lang tid vaccinen holder.”
-
e
-
Bavarian Nordic - Danske Bank kursmål 440 - ud af dette kursmål udgør Corona kr. 100 pr aktie - dvs uden Corona er der
-
Jeg prøver igen -Bavarian Nordic - Danske Bank kursmål 440 - ud af dette kursmål udgør Corona kr. 100 pr aktie - dvs uden Corona er kursmålet 340 - gift lukke kurs i fredags er der 95% op til kursmål. Af 100% sikre ting i deres pipeline er kurs målet 243 - forskellen er RSV, WEW.. Så hvis intet lykkes er der 40% op... Prissætningen er helt skæv
-
Nordea har kursmål 547, så jfr. deres analyse er der i dag: 1) ingen værdisætning overhovedet i hhv. Covid og RSV, 2) massiv tilbagegang i salg af rejsevacciner og 3) ingen kommende ordrer af
koppevaccinen til det amerikanske bioterrorberedskab -
@Messersmith. Nu fangede jeg dit andet indlæg og der er vi omgangshøjde. Er Bavarian ikke blot ramt, at et "informationsvaccum" i perioden frem til næste data release, som falder sammen med flugten fra Bio? Pipelinen er jo ikke voldsom bred, så der må forventes periodevis tavshed fra selskabet.
-
Shorterne har en fest og har tjent styrtende. Man må vel næsten formode at de snart begynder at tage noget profit medmindre de regner med Bavarian er på vej mod konkurs hvilket man næsten skulle tro når man ser på udviklingen i aktiekursen over de seneste måneder
-
Problemet er vel bare at BN i offentlighedens øjene er lig med covid vaccine og i øjeblikket er der ingen der tror på projektet eller at der er brug for det. BN har ikke brugt de sidste 2 års opmærksomhed fra pressen til at fortælle den store fortælling om deres firma, og hvad de gerne vil udrette post corona.
-
Jo, shorterne kan godt stoppe slagteriet... men hvorfor skulle de dog det? De tjener millioner på at presse den ned og aktivere de små investorers stop-loss niveauer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind