Bavarian Nordic — Februar 2022
-
Jeg går nu ud fra, at shorterne ikke regner med covid-vaccinen og spekulerer også på, at deres RSV-kandidat bliver enten et flop eller irrelevant ift. Moderna eller andre konkurrenter. Spørgsmålet er nu, om shortere spekulerer på meget lavere salg af deres rejsevacciner og manglende ordrer for deres kopper-vaccine op til regnskabet. Hvad tænker I her
? -
Hov en tanke ift hvorfor Rolf ikke vender tilbage: Fundamentalt mener jeg forsat det jeg skrev 15/2 23:44/23:48 og finder reelt set størst risiko for, at det er der vi er. Jeg mener de har fået finiansiering og har i den grad nølet hele vejen uagtet Bavarian nok har den bedste vaccine i vreden mod Covid fra AdaptVac - MEN: den sidste tids nøl kan også være fordi de er i færd med at sælge det til andre som kan løfte det helt hjem, uagtet de måske har lavet en fejl i deres design af studierne
-
... jeg mener hvis resultaterne var fantastiske var de kommet prompte. Hvis de er lunke skal det times og tilkommer en køber at dreje fortællingen så det passer.
-
Salget af rejsevacciner er nok nærmest ikke eksisterende sidste år men er vel indregnet i deres forcast. Næste år kan også blive lettere ramt hvis man regner at flået sæsonen i milde vintere starter i marts/april. Omvendt kan der komme et kanon salg når vi rigtigt begynder at rejse igen, der er vist et stort ønske om at komme ud igen.
-
Mht ebola, mangler vi endnu at den kommer op i salg til netop rejsevacciner men det kommer måske i år ?
-
WWW. Det kan være tilfældet, men det forbliver en spekulation. Den anden side er, at vi venter på tre resultater for en og samme pakke. I stedet for at annoncere 50ug (halv dosis), zeronegative og Omicron hver for sig, kommer de nok alle i en og samme nyhed. Jeg tror, at Bavarian Nordic skider på markedets bekymringer og starter fase 3 efter planen, og aktiekursen følger derefter.
-
At de ikke har kommunikeret med markedet er ikke rigtigt, se medieudtalelser i mit seneste indlæg. Nul risiko i projektet, når staten betaler. Fin belønning, hvis det lykkes.
Det er ikke over til den fede dame synger. -
manipuleret måske??
, ihvertifælle blev er shortet yderlige 0.2% = 140.000stk igår, mener ikke at omsætningen var mere en ca300.000stk igår så ca ½ af omsætningen var shortere (måske mere pga der ikke er indberetningspligt for små short positioner) -
Bare de ikke ved noget, som vi andre ikke gør. Det er altid det, som man frygter mest i denne situation med øgede shorts og faldende kurs i længere periode. Det må være svært at kunne holde på alle data uden at noget "siver" ud.
-
Medicinalkæmpe vil søge om godkendelse af coronavaccine:
Medicinalkæmpe vil søge om godkendelse af coronavaccine
Medicinalkæmperne Sanofi og Glaxosmithkline vil indsende registreringsansøgning for deres fælles coronavaccine både i USA og Europa. Det vil ske på baggrund af fase 3-studier og studier af vaccinen be
borsen.dk (borsen.dk)
Medicinalkæmperne Sanofi og Glaxosmithkline vil indsende registreringsansøgning for deres fælles coronavaccine både i USA og Europa. Det vil ske på baggrund af fase 3-studier og studier af vaccinen benyttet som boostervaccine, oplyser de to selskaber i en fælles meddelelse.
-
Bavarian gruer ikke for Moderna-fremdrift på RSV-området: ”Det er fuldstændigt som forventet” https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article13763298.ece
-
Nej det gør Bavarian ikke, men BN's aktionærer gør
BN er bare altid et skridt bagefter, men desværre syntes ledelsen altid at være optimistiske, NU vil vi have resultater fra BN ellers må Chaplin snart finde sig et andet selskab at producere luftboller i -
Shorts gælder for hele sektoren. At de går hårdt ud over BN skyldes svage ejere og let manipuleret pris. Før eller siden skal de købe tilbage. Jeg tror det bliver 2022. XBI comeback..
-
Der er igen idag 2x handler på yahoo finance hhv 60000 og 120000stk der ikke tæller med i den officielle opgørelse af salg, måske de går klar til nye short, så vi skal nok 2-3% ned igen idag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind