Bavarian Nordic — Februar 2022
-
seriøs ja men også amatør på komunikation, måske du skulle stile spørgsmålene til Chaplin, for at tvinge ham til en ændring i deres
IR -
Er I ikke lidt hårde ved Bava? Der kommer årsregnskab om 2 uger. Og de skriver selv: "During a period of four weeks before the planned release of its full year or interim financial report, Bavarian Nordic does not comment on matters related to the Group's general financial performance or expectations."
-
Nej, overhovedet ikke. Den "statement" du skriver er udelukkende refereret til de finansielle aspekter. Her taler vi om data fra deres kliniske forsøg, som de selv har skrevet / sagt ville komme primo februar
-
Der er bare selloff i biotek og det forsætter tror jeg, se bare zea/ambu/Genmab ingen køber op og udlandet sælger kraftigt ud, det er guf for shorter…. de gode tider i danske biotek er slut. Det har været alt for meget fugle på taget og det bliver straffet når renten stiger
og p/e snak kommer op -
-
"Investorerne kan absolut se frem til en coronavaccine fra os". De lover en vaccine, men om den godkendes eller om den virker er jo en anden sag... en vaccine kan også være en "ubrugelig vaccine"

-
Det var også for sjov at jeg skrev det. Jeg stoler faktisk på dette selskab og dets ledelse. Har fulgt dem længe nu og tror virkelig på, at de gør det det bedste de kan. Jeg ved ikke, hvor meget de allerede ved eller hvor meget kendskab de har til foreløbige data, så jeg formoder at de har en god grund til at vente med en annoncering. Jeg væbner mig med tå
lmodighed og ser 2-3 år fremad. -
der har i BN været 3 emissioner siden 2020. da kursen toppede i marts 2020 var værdien før emissionen 8.1mia, derefter er der blevet tilført ialt ca 5.5 mia. Så til marts 2020 kurs ville firmaet være ca 13.6mia værd men kursen er idag 11.4mia. så der er forduftet 2.6mia.
-
så på spørgsmål om RSV og covid vaccinen er indregnet i kursen må det vist være et nej. den nuværende kurs dækker vist kun de 2 ny indkøbte vaccinere fra 2020
-
hvis den indskudte kapital skulle være vist i kursen skulle den være på kurs 194
-
selvfølgelig udregnet efter max kurs i marts 2020
-
hvis man regner den "gratis risikovillige kapital" fra staten på 800mill, ville kursen skulle ligge på
205 -
"Investorerne kan absolut se frem til en coronavaccine fra os."
-
Hvis abncov-2 lykkes, bør aktien komme sig markant i løbet af året. Boostermarkedet er enormt. Hele projektet er finansieret af Mette. Ingen risiko for Bavarian - stor stigning i succes.
-
Bavarian i grønt i dag?? Shorterne i USA har vist ikke fået deres morgenkaffe og tændt for deres algoritmer endnu...
-
@Cubinvest2021 - could their celebration of today being World Encephalitis Day (LinkedIn) have served as a reminder that BN also have other important products ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
han ligefrem lover et positivt resultat? mon han kan blive på posten hvis det bliver en fiasko?