Bavarian Nordic — Januar 2022
-
i det mindste er de vågnet op
-
ville vildt gerne have indblik i deres kommunikations strategifor at se deres planer og analyser omkring involvering af pressen, investore, universiteter, naboere, myndigheder, SoMe, osv. De må jo have nogle planer for hvordan, hvor meget og hvad der skal kommunikeres med de forskellige interessenter. personlig ville jeg kigge på dem igen

-
De må alligevel have lyttet til kursudviklingen og folket, når de har fundet anledning til, at kommentere udviklingen ud af det blå. Det er ikke professionel adfærd der fører Bavarian frem i denne verden, men i sidste ende er det resultaterne der tæller.
-
enig, om det er BNs nye udtalese der gør at den idemindste er kort i grøn vides ikke, men det har ikke skadet med indblik i deres
syn på verden
-
Det er da klart, at et børsnoteret selskab holder øje med deres aktiekurs selvom de normalt siger, at det interesserer dem ikke. En lav markedsværdi har stor betydning for lån, kapitaludvidelser og evt. risiko for opkøb- Apropos sidstnævnte: er der nogen der ved, hvordan sådan en situation udvikler sig, hvis et selskab ikke selv er interesseret i at sælge? Kan der være tale om en fjendtlig overtagelse?
-
Juhuu, Bavarian er i plus. Det skal næsten fejres med champagne og napoleonshatte
-
Chaplin siger at de næste resultater kommer i begyndelsen af februar
-
der er godt den ikke stiger mere, de andre gange den har været i plus med 3-4% er den dagen efter faldet 6-8%.........:-)
-
så må vi håbe at shorterne begynder at dække sig ind for en sikkerheds skyld - det kan hurtigt give stigninger til 200-225
-
Chaplin må vist tage endnu en tur i medierne.....
-
Folk bliver altså nødt til at høre efter, og ikke nøjes med at kigge omkring gadehjørnet. Eller har vi blot negativ hype. Løbet er på ingen måde kørt, men ingen garanti. Der SKAL andre bredere og længerevarende vacciner til end mRNA kan præstere. Man skal lige lade Pfizer markedsføring passere øregangen. Uanset om de så kommer med Omikron, eller sigma/ ypsilon, så vil teknologien halte. Hurtig men altid min. 5-6 mdr bagefter. Det vil ingen stater leve med fremover.
-
Det handler om at komme på forkant, også til andre situationer. ABNCoV2 eller videreudvikling af den vil med pæn sandsynlighed være et bedre kort til beredskabet fremover.
-
Som det er nu er det en gratis lodseddel.
-
Du helt ret i alt du skriver, problemet er bare at det ikke kommer ud til befolkningen/markedet, og at det ikke kommer fra BN. iøjeblikket tror jeg der er flere politikere der tænker om det var en god ide (på grund af negativ/ingen omtale) at investere skatt
eydernes penge på dette projekt, de skal jo genvælges og samler kun på sucess historier. Så igen kommunikation har betydning for alt. -
og en artikkel er åbenbart for lidt og for sent
-
Helt enig. Man skal også spørge sig selv her, om man er med på aktien som spekulant eller som investor.
-
Er også enig. Trist med alt det kortsigtede fokus. Du kan have ret messersmith, men husker tydeligt regeringens begrundelse. Det var bl.a at investere i et fremtidigt beredskab, ikke kun mod Corona, akkurat som Hugin (fedt alias iøvrigt) indikerer. Det kan de næppe løbe fra, og faktisk tror jeg fortsat det er strategien derfra. Men det er jo kun min tro. Men lur mig, om ikke vi lidt senere hører fra MF om netop den strategi. Det vil hun score point på.
-
Min pointe er blot, at med covid projektet er de ikke længere et lille firma der lever i det skjulte. Nu er de trådt ind på den helt store scene midt under en Pandemi hvor der er massiv bevågenhed både nationalt og internationalt, her er ingen mulighed for at skjule sig, alt bliver vejet på en guldvægt af alle. Alles øje er rettet på dem for nyt om det som være en vej ud af pandemien, det har indflydelse ikke kun på investorer men alle incl. befolkning, politikere, myndigheder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind