Bavarian Nordic — November 2021
-
BN/Expres2ion har tidligere nævnt, at RNA-vacciner har givet et max 4.1-fold respons sammenlignet med convalescent serum. Her refereres der nok til Modernas fase 1 resultater (slide 15 her:https://investors.modernatx.com/static-files/a5bb9310-810f-43d6-b404-6bfac8ed4457)
-
I denne præsentation bruges der en anden convalescent serumpool, som her har givet et GMT på 158.3. Bruger man BNs på 50 i stedet, ville man kunne konkludere, at Modernas ville have givet et respons på 13-fold over convalescent serum. Altså bedre end BNs. Men igen, vi kan ikke sammenligne data direkte, som BN og Expres2ion ellers gerne vil.
-
@Vitus: i starten forstød jeg ikke din kommentar, men tak for den. Jeg har nj overført kr. 100.- til Helge for at oprette mig som supporter
-
BAVA: under præsentationen af Q3. Forstod jeg i de forventede første covid resultater indenfor de næste par uger, samt at de vil gå efter en rolling review af fase 3 forsøget. det blev også nævnt at Valvenda har fået en forhåndsordre på deres covid vaccine der stadigvæk er i fase 3 så de mente det også var en mulighed for BAVA. Samt at RSV evt kunne starte i Q1 næste år Syntes det ser spændende ud for de næste par mdr.
-
Zealand Pharma-aktien er hamret ned – gemmer på mulig kursstigning på 40 pct.
(Euroinvestor 12. nov. 2021)
-
"Selv om analytikerne har sænket kursmålet for Zealand Pharma-aktien, så afspejler de nye kursmål ikke desto mindre, at de mener, at aktien er for billig. De ser stadig et kurspotentiale på mere end 41 pct. i forhold til lukkekursen i Zealand Pharma torsdag, der endte i kurs 177 kr."
-
Revenue and Profit development for Bavarian Nordic https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=98544
-
Servicemeddelelse: Bavarian og Zealand Pharma har nu fået hver deres chat.
-
Munch, Prøv at se min velkomsthilsen i den nye Zealand gruppe. Mit maskinrum var meget trætte kl. 3 i nat.

-
Den ene er halvsvensker. Den anden fra Finland. Ingen af dem kender noget til aktier.

-
Heldigvis er de supergode til den ældgamle kodning i vort maskineri. Den slags folk er meget svære at finde i dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind