Bavarian Nordic — Oktober 2021
-
Og kig lige en gang på din caps lock. Har den sat sig fast, da du skulle skrive udvikling? Bemærkede du i din iver, at jeg 10:21 kalder det udvikling (læs: UDVIKLING) eller misforstår jeg din fremhævelse af ordet udvikling?
-
Jeg og mange af mine ligesindede er glade for dette forum, fordi det er karakteriseret ved, at man kan have en ordentlig tone og spændende drøftelser uden at aktørerne bliver personlige og nedladende i den grad, som jeg oplever i dine seneste indlæg. Jeg kan konstatere, at du ikke kan udfordres på dine synspunkter uden at du går efter manden i stedet for bolden, så jeg lader diskussionen og forummets øvrige medlemmer finde fred ved at forblive forvirret og uafklaret.
-
Bevares. Jeg er bestemt også glad for dette forum, som mange af mine ligesindede - skulle du have fået en anden opfattelse, må jeg straks tilbagevise
Du bad mig uddybe 9:46 og det har jeg gjort af flere omgange med saglige og teoretiske forklaringer. Jeg undres stadig over, hvordan din mistanke om sammenblanding af æbler og bananer opstod. Men det må indtil videre henstå uden forklaring. Fred være med det. -
WorldQuant har øget i Zealand fra 0,91 til 1,00% https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/vismeddelelse.aspx?aid=4bde4289-e07a-4fcf-b930-574f6af75a13
-
-
Vitus, Antallet af besøgende er på vanlig vis faldet kraftigt pga af aktiefaldet. Det samme er debatlysten. Det gælder på samtlige af vores platforme.
-
Selv uden nyt til at drive det, dejligt at
se god interesse i Bava og ZP -
Zealand - Det ligner en omvendt hoved skuldre formation. VI mangler forsat, at se markedet priser FDA godkendelsen ind og det kunne passende ske med kommende salgstal og gerne lidt TA medvind. Vi ser frem mod 2025
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind