Bavarian Nordic — Oktober 2021
-
LLI ja det er lyden af julegaver på vej - d den holdt de 200 er jeg enig i Gamed at 225 er næste moment. Og så skal nyheds flowet gerne trække den videre op
-
Enig de herrer. Trods min FA tilgang til livet, så holdt SHS formationen indtil videre 100 %. Hold fast i jeres guldklumper.
-
tal @LLI
-
TAK

-
Zea - Tak for info. Har du selv opsnuset den nyhed exitnu?
-
Det er helt offentligt tilgængeligt: "ClinicalTrials.gov is a database of privately and publicly funded clinical studies conducted around the world."
God dag

-
Har været inde og læse gov
Havde blot håbet Zealand IR selv ville sende en mail med nyheden. Heller push nyheder end pull nyheder 
-
TA på Chemometec, Bavarian, Zealand Pharma, Genmab og Novo Nordisk https://www.proinvestor.com/boards/98125/TA-paa-5-danske-populaere-aktier
-
Zealand Pharma Short Position Reduced By WorldQuant https://www.proinvestor.com/investornyt/725138/zealand-pharma-short-position-reduced-by-worldquant
-
Zealand - det går den rigtige vej. God FA nyheder 11/11, så skal Hans-Henrik nok komme med på vognen med sin TA

-
Dejligt med ZPs momentum efter bund omkring 180 hvor jeg skrev man skulle supl,bruddet på 200 og dernæst 206, ser jeg fortsat 225 som næste pejlemærke. Og lad så nyheds strømmen være med TA:)
-
Zea - sammen med solskin og morgenkaffen, vil jeg nyde den ene aktie i pf som er grøn.
-
Tager en ekstra kop. Den er der fandme ingen der skal tage fra mig. Så kan grønne tal blive røde eller omvendt. Det gode humør er intakt.
-
Zea - Mon det var en short position der blev kørt i stilling til morgen?
-
Ser ud til at BAVA og ExpreS2ion er
ved at røre på sig. Vi kan håbe på der snart er godt nyt fra booster armen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind