Bavarian Nordic — Juli 2021
-
jeg tror ikke der foreligger en aftale med staten endnu, det ville være nemt at skrive ind i kontrakten at finansieringen afhænger af de løbende resultater af forsøgene.
-
Selv om jeg haft BAVA i potfolien i mange år og altid deltaget i emissionerne, så syntes efterhånden at deres COVID projekt er ved at udvikle sig til en gang GÆT OG GRIMASSER for millioner
-
delvis enig, men med den frustration, der er blevet klemt ud mellem sidebenene fra Bavas side, virker det godt nok som om staten hænger gevaldigt i bremsen. Hvis COUGH-1 ikke viser tilstrækkeligt gode resultater, kan det meget let blive en strid om kontraktforhold - så aftaleindgåelse vil da juridisk være klart at foretække, når resultaterne foreligger. Men jeg er også lidt træt af at vente

-
Husk nu at COUGH-1 ikke tester efter en direkte beskyttende effekt mod infektion, og vaccinen generelt stadig er på et meget tidligt og usikkert stadie. I COUGH-1 bliver der primært set efter bivirkninger dernæst antistofniveauer (herunder neutralisationsassay mod SARS-CoV-2 + diverse varianter) og T-cellerespons.
-
Min umiddelbare vurdering er, at vi kommer til at se en effekt på mængden og funktionalitet af antistoffer, mens T-celleresponset burde være relativt lavt. Hvor stor effekt på antistofferne er svær at spå om, men jeg ville helt sikkert holde deres resultater op mod Novavax’s resultater. Er resultatet bedre end eller på fod med Novavax’s, tegner det godt. Indtil videre har Novavax vist bedre resultater i ikke-humane aber end Bavarian.
-
hey, beklager min ikke-tilstedeværelse de sidste ~2 døgns tid ifht. præcisering

Jeg spurgte ind til fase 2b studiet hos Bava / Rolf. Mere præcist var svaret, at de fortsat arbejder med at få de forskellige ting på plads med myndighederne, som desværre er langsomme til at svare. De har en positiv proces igang, men den er langsommere end forventet og langsommere end tidligere i pandemien...Det er fortsat deres forventning at de hører tilbage her i juli... -
Servicemeddelelse: Tilmelding til vort nyhedsbrev: https://proinvestor.us2.list-manage.com/subscribe
-
Bava - Det bliver enten eufori eller skuffelse. Tiden arbejder ikke rigtig for Bava og aktionærerne i min optik. Måske også derfor kursen siver for tiden.
-
Bavarian: Læger slår alarm over mystisk virusbølge. https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=95057
-
Det er rigtigt, men blandt ældre på f.eks. et plejehjem kan der også et større udbrud af RSV smitte.
-
Fra Medwatch: "Det er stadig rsv-vaccinen, som er det vigtigste produkt for os. Det er en blockbuster-indikation, hvor der endnu ikke er nogen produkter ude i markedet i dag, og det er lige så stort som influenza-vaccinationsmarkedet. Så der er meget store muligheder her," forklarer Henrik Juuel (Finansdirektør hos Bavarian).
-
Tanken er vel, at ældre mennesker og mennesker med dårligt immunforsvar kan få tilbudt en RSV vaccine udover influenzavaccinen.
-
Hej BioBio. Tak for den fine opdatering Bavarian og RSV: https://proinvestor.com/boards/95057/Laeger-slaar-alarm-over-mystisk-virusboelge#95118
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind