Bavarian Nordic — Juni 2021
-
Solen skinner. Sikken dejlig dag
https://www.youtube.com/watch?v=9c4eE3xkg5A -
@Jazzz - for mig ER ZP et langt bet, men holder min grundposition fra ca kurs 75, når den så efter min fornemmelse får for meget ned køber jeg ekstra - her 180. og sælger dem så ca 10% op det ændrer ikke min grundliggende holdning og position - forsøger barre at trade en kortsigtet bevægelse
-
eller mig der ikke var præcis nok - god dag!
-
JGJ, de har udmeldt at det bliver slut juni eller start juli
-
ZP 198.4 - godt spring fra 180 efter 3 dage oppe . Momentum skal nok få den i 200+
-
må momentum fortsætte - god weekend
-
Bullish 15:13 ja naturligvis
hvis man var med i god tid var der klart mere upside end i Bavarian, altså mht COVID-19. Gak 16, så meget tilfreds indtil videre. Og - lykkes de med vaccinen - er der fortsat klart større upside end i Bava. Men også klart
mere risky.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind