Bavarian Nordic — Juni 2021
-
"Zealand is entitled to receive up to EUR 345 million in outstanding milestone payments. No milestone payments are due with the initiations of these Phase 2 studies. The agreement also carries high-single digit to low-double digit percentage royalties on global sales."
-
Fik lige hapset en bunke ZEAL omkring 188
-
Men jeg var også hurtig
-
Det var få sekunder efter nyheden kom
-
Hvis jeg havde været langsom havde jeg kunnet købe dem nu til 181
-
@Stockwatch1 - Alt under hollænder-kursen (208) er da ganske godt

-
ja mener 145ish?
-
"Den 27. januar 2021 lancerede og gennemførte Zealand Pharma, som er børsnoteret på Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Global Select Market i New York, et udbud af nye aktier til kurs 208 kr. pr. ny aktie, sikrede sig et bruttoprovenu på 749 mio. kr. og bød stærke nye institutionelle investorer velkommen."
-
Er aktien belejret af shortere siden den bliver banket sådan ned?
-
140.79 sgu ikke helt forkert:
https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11597063.ece -
Zealand Pharma modtager særstatus fra FDA til NASH-kandidat
Zealand Pharma modtager særstatus fra FDA til NASH-kandidat
Biotekselskabet Zealand Pharma og tyske Boehringer Ingelheim er blevet tildelt fast track-status fra FDA til lægemiddelkandidaten BI 456906 som behandling mod fedtleversygdommen NASH. Det oplyser Zealand Pharma onsdag.
(medwatch.dk)
-
Til nye besøgende: https://www.youtube.com/watch?v=iix3YLWsREY&t=1s
-
@johnlau - hvad mener du med, at van Herk vil "beskytte" sin investering i Zealand? Hvad/hvem skal van Herk beskytte mod?
-
En investering i early stage bio koster og som alle andre investeringer medfører det et negativt cash flow. Det er ikke at forsvare sin investering men, at pleje sin investering. En sammenligning med Orphazyme giver jeg ikke meget for. Zealand har indtil videre ramt skiven og det har Orpha ikke.
-
Tror altid revisor prædikatet vil hænge ved John. Men den rette titel er med tiden blevet selvfinansieret førtidspensionist
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind