Bavarian Nordic — Maj 2021
-
Som Løntoft igen og igen har forklaret skal man ved biotekselskaber ikke fokusere på kvartalsregnskaber.. men det gør mange markedsdeltagere bare. Men man bør jo ikke selv falde i gryden! Kvartalstallene i går var helt som forud-udmeldt og der var adskillige gode fundamentale informationer fra ledelsen.
-
Man kan i øvrigt læse Søren Løntofts (Sydbank) kommentar/analyse her https://data.sydbank.dk/api/investment/sydbank/publications/file/135905
-
-
@Stockwatch1 er humøret så bedre i dag? En del af hestene løber da tilbage i stalden

-
Bullish, nerverne var lidt tyndslidte i går, så jeg solgte knap halvdelen fra. Jeg følte, at shorterne havde held med at presse den ned, og jeg så for mig, at den røg ned i 200. Men det er dejligt, at den stiger i dag
-
Darvin: Jeg er helt med på det. Bavarian kommer ikke til at melde noget ud om fase I, fordi Expres2ion/AdaptVac står for den fase. De har dog meldt ud, at det er forventeligt, at data drypvis vil blive meldt ud, når der foreligger resultater. Jeg antager dog, at Bavarian melder ud, når de søsætter fase II, hvilket er 4-6 uger fra medio april = ultimo maj/primo j
uni.
-
Man kan - efter en del søgning - finde flere tweets fra deltagerne i fase 1 forsøget i Holland. Bl.a. på Twitter. De skriver kun positivt. De bliver jo testet og skriver at alle har dannet antistoffer, selv ved mindste dose, ligesom de skriver at der ingen bivirkninger er. Hvis man kan udlede noget som helst af tweets - så tegner resultaterne godt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind