Bavarian Nordic — Marts 2021
-
Binvest. for mig hænger det ikke sammen med + 4 % for risken som der altid er med godkendelser, jeg havde hellere ventet med at investere og derefter givet de 4 % ekstra efter godkendelse, så det kun er det efterfølgende salg af produktet der er risken.
-
Aktier/tendens: Løftet kursmål til Demant inden rød åbning https://www.proinvestor.com/investornyt/673425/aktier-tendens-loftet-kursmal-til-demant-inden-rod-abning
-
Biotekanalytiker om Zealand Pharma: 'Det er en vigtig godkendelse':
-
Zealand - Enig med denne bioanalytiker. At aktien kun stiger med 4 % i går er totalt underordnet. Det vigtigste er, at Zealand er på rette spor. Dag til dag kursen er super-irrelevant, skuffende og ikke retvisende overfor værdien af godkendelsen. Zealand har lagt kursen og jeg følger Zealand med glæde og god tålmodighed - skal først pensioners omkring 2060 sammen med @Helge
-
@binvest - naturligvis ikke. Det er ikke en naturlov. Jefferies beretter, at godkendelsen er indpriset i deres kursmål, mens Danske mener det modsatte. Udgangspunktet, i den normale verden er, at intet er sikkert. Så jeg vil også mene, at præmien investor kræver, vil blive reduceret ved de fleste godkendelser - desuagtet, at markedet forventer eller ikke forventer godkendelsen.
-
@binvest - Må jeg spørge dig, hvorfor du vælger at konkludere på kursen kl. 17.00 og ikke kl. 9.05 ?
-
@binvest - ja, det var @Optimitus som specifikt nævnte de 4 %. Det skal du naturligvis ikke refereres for. Fik læst og tolket den samlede korrespondance omkring markedets belønning af godkendelsen. Fastholder dog forsat, at udsvinget den enkelte dag kan være svært at tolke entydigt.
-
Jeg må også erkende, at ultimativ hænger det fint sammen, men resultatet at the end of the day, i høj grad var præget af risiko aversion i markedet og ikke isoleret set afspejlede investors belønning for godkendelsen.
-
Havde personligt forventet en stærkere kurs reaktion, men i bagspejlets ulidelige klarhed,tror jeg 1) Godkendelse god og vigtig 2) ZP går fra biotech til også at være pharma selskab. Nyt og dyrt område. Thus øget risiko og den del af rejsen er nogle investorer for risikoaverse til at tage med på. Jeg har fortsat min billet og den holder jeg sålænge selsskabet har mome
ntum. Men det ER et andet selskab fremadrettet -
@Svingtraderen - haps:) Første haps ud af måske 5-6 stykker de næste par måneder ...
-
@exitnu - god fiskeplan
-
Mht kursen - det er lige som i fodbold - tabellen lyver ikke:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind