Du Doodha-Jeg har ransaget mig selv for om du kunne havde ret i at jeg var så smålig så jeg ikke kunne unde Bob lidt gevinst-Og jeg er kommet frem til at du på en måde har ret-Jeg syntes faktisk det er sjovt at GES ingen bund har
lige netop-Det handler udelukkende om hvorvidt man giver sig selv lov til og dyrke småligheden-Ikke om hvorvidt man er det -for det er alle-Så flot at du sådan arbejder med det og kan modstå det
Hvis jeg et kort øjeblik skal forsøge og være ordentlig og objektiv ( tilstræbt ) så har jeg svært ved og se / forstå hvordan GES skal kunne stige væsentligt-Afspejler den nuværende kurs ikke sådan ca potentialet mellem afkast af elproduktion og markedsværdi
JO JO Doodha-Men det overskud de levere kan vel ikke give en kurs ret meget anderledes end som den er nu-De får jo ikke lige pludselig væsentlig bedre afregningspriser eller hvad ?
Yes jeg er med på virksomheden kan trimmes på ADM og service aftaler på driftsanlæg-Men det er ikke nogen stor variabel-Men ok hvis de kan flytte 10% mere ned på bunden-Så kommer det til og kunne ses på kursen
Har jeg fortalt at jeg næsten slog Sygeplejersken ved min nye læge ihjel ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.