Aktiesnakken — November 2014
-
Lidt forsikrings priser-http://www.marketwatch.com/investing/stock/gluu/options
-
OW Bunker-direktør: Jeg får kun kritik, fordi jeg er en mand
"Når en kvinde tager risici, er hun en fighter. Men når jeg som mand fører et selskab til fallit, er jeg bare inkompetent," udtaler tidligere direktør for OW Bunker, Jim Pedersen.
RokokoPosten (rokokoposten.dk)
-
Mand død af anerkendelse
Torsdag morgen omkom pedel Kjeld Jensen, 57, af et alvorligt tilfælde af anerkendelsesallergi.
RokokoPosten (rokokoposten.dk)
-
Doodha er ikke kun efter mågerne-http://rokokoposten.dk/2014/06/12/fiskeaffoering-fundet-i-dansk-badevand/
-
BOB - Uden at have været i detaljerne endnu i deres Q1 meddelelse, så er jeg hvertfald blevet overrasket over, hvor lange udsigter der er for nye spil lanceringer. Vi er ude i, at de nuværende spil, skal generere cash til udviklingsomkostningerne indtil minimum medio 2015 eller måske helt ind i 2016 før The Walking dead kommer. Derefter så går der endnu et år før STORM bliver lanceret. Så indtjeningspotentialet de næste par år er minimalt, da de kører videre på DLC pakcs til PD2 samt de andre
-
Nu har jeg godt nok fulgt jeg i chatten her, som en anden lille klam stalker, men som jeg også har fundet ud af, så er det også nogle gange lidt svært at følge med i hvad rent faktisk mener om GLU, når i laver så meget sjov med hinanden
Men er der en af jer, som kan komme med info om, hvorfor i så rigtig god -
BOB - i forhold til Star, så har de dog mange penge på kistebunden. Under cash and equivalents står der 161 mio. SEK, så det er bunden af kistebunden de kan se. Derudover så forventer de en stærk Q2, da PD2 har bare i oktober havde et revenue på over 15 mio., mens de i Q1 samlet havde et revenue på 22 mio. SEK.
-
Haha ja sorry. Der er LANGT til bunden, og de forventer ikke at skulle bruge ekstern finansiering. Med præcision på hvad jeg skrev igår omkring Star, så kommer STORM i 2017, The Walking Dead kommer medio 2016, mens de i 2015 forventer at lancere mindst en "publishing collaboration".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind