Genmab — Maj 2026
-
Gør der - og - i givet fald, hvilke nye, v
-
hvilke nye, væsentlige - men ikke sikre, er der så indregnet. Jeg tror lidt, at det er dead man walking. Men håber, naturligvis, at jeg tager fejl

-
Genmabs vigtigste pipeline-katalysatorer de næste 6-9 måneder: De største kurs-drivere bliver topline data på Rina-S (Phase 3 i ovarian cancer) og petosemtamab (Phase 3 i head & neck cancer) i H2 2026, plus EPKINLY Phase 3-data i 1. linje DLBCL. Hvis bare én af dem falder stærkt positivt, kan det blive en rigtig gamechanger for kursen.
-
De 100% ejede assets (Rina-S og Petosemtamab) har langt større profitpotentiale end EPKINLY, fordi Genmab beholder 70-85% af overskuddet selv i stedet for kun 50% i partnerskabet med AbbVie. Det er her de store penge kan komme til at ligge fra 2027-2028 og frem, hvis pipeline-dataene leverer.
-
De 70-85% er et realistisk estimat for operating margin på et vellykket, 100% ejet produkt, når det først er lanceret og kører i skala. Det er derfor de to wholly-owned assets har større profitpotentiale pr. solgt krone end EPKINLY.Det er netop det, der gør Rina-S og Petosemtamab til de "rigtige guldæg" på længere sigt, hvis de bliver succesfulde.
-
Selv med et betydeligt fald i Darzalex-royalties (som jeg har indregnet), bliver Genmab stærkere samlet set takket være væksten i de andre royalties + de nye 100% ejede produkter. Derfor ligger mit realistiske base target nu på ca. 3.800 – 4.000 DKK i 2028-2030.
-
Realistisk kurstarget: 3.600 - 4.300 DKK https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/132253_Skaermbillede_2026_05_08_105729.jpg
-
Det er naturligvis forbundet med høj risiko, på samme måde som mine investeringer i Ennogie og Tesla. De ambitiøse targets afhænger af, at pipelinen leverer som forventet. Investeringsdisclaimer (Genmab):
Investering i Genmab-aktier involverer en høj grad af risiko. En investering bør kun ske efter omhyggelig overvejelse af de risikofaktorer, der er beskrevet i Genmabs seneste årsrapport (Form 20-F) og andre SEC-filings. -
For en fuldstændig beskrivelse af risici henvises til risikosektionen i Genmabs seneste finansielle rapporter på www.genmab.com og SEC-filings på www.sec.gov. Genmab påtager sig ingen forpligtelse til at opdatere eller revidere disse statements, medmindre det kræves i henhold til lovgivningen. Dette er ikke investeringsrådgivning. Tal altid med en kvalificeret finansiel rådgiver, før du træffer investeringsbeslutninger.
-
Genmab skruer op: Ser nu mulighed for op til syv datasæt i år som muliggør lanceringer i 2027 https://proinvestor.com/investornyt/1442126/genmab-skruer-op-ser-nu-mulighed-for-op-til-syv-datasaet-i-ar-som-muliggor-lanceringer-i-2027
-
Genmab A/S Q1 Earnings Call Highlights https://finance.yahoo.com/markets/stocks/articles/genmab-q1-earnings-call-highlights-205837043.html
-
Lidt ærgerligt, at de hemmeligholder baggrunden for de ekstra 200 patienter i Peto fase 3 "The details, I don't think are the ones that we want to discuss in a public space", som det hed. Det lyder,som om der er et særligt konkurrencehensyn, som ligger bag tavsheden.
.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind