Genmab — Februar 2026
-
@nohope vi er da helt enige - Genmab er da den mest skodagtige aktie man kan tænke sig.... - Der er mange der løbet skrigende bort igennem de sidste 3 år - Det vil jeg selv have gjort, hvis jeg ikke havde valgt at gå hele vejen..... Og nu, vil jeg føle det var tyveri ved h'jlys dag at sælge aktien, da jeg ser så meget værdi jeg ikke får en skid for ved et salg nu
-
Det helt store problem er jo egentlig. - At igennem de sidste 3 år. - Er der EN eneste ting der har skabt en ny værdisætning. - Det var købet af Meurs. - Kig tilbage på grafen - der er INGEN andre værdisætninger over 3 år - ikke engang købet af ProfoundBio
-
Tak for Jeres mange respons på mit indlæg. Jeg står ikke helt alene

-
Du har da været her hele tiden, @gdn55
Nå, spøg til side. Gdn - vi bliver, som investorer, nødt til at forholde os til, om de investeringer, vi har foretaget, er de rette? -
Og, det skal man som investor gøre løbende - efter min opfattelse.
-
Jeg kan sagtnes følge en del af de kritiske kommentarer, da jeg også selv er skuffet over flere ting, men 2026 bliver et vildt nyhedsår (den ene eller den anden vej) med potentielt 2 stk 100% ejede stoffer på vej til potentielle milliardomsætninger i dollars. Men der er da ingen garanti.
-
Vil lige tilføje.... Selvom vi ikke skal lytte på analysehusene. Så bliver de jo postet herinde. - Så de har da vores interesse. - I den sammenhæng er de gennemsnitlige kursmål i den 3 årige periode ikke flyttet sig nævneværdigt. - Det vidner da om en "slagtning" af en aktie. Når selvsamme aktie i en lang periode er blevet handlet imellem 12-1400 og endda flere gange været under 1200
-
Det hedder , vist nok, nu en forperson - uanset køn

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind