Genmab — Januar 2026
-
Godmorgen

-
JPM transcript fra i nat https://www.gurufocus.com/news/4110183/genmab-as-at-jpmorgan-healthcare-conference-transcript
-
-
Når Tahi forklarer at de er super positive på Peto fordi de har en stor forståelse af Head & Neck samt hvordan Peto fungerer, kan jeg mærke på mig selv at skuffelsen fra Acasunlimab stadig sidder i kroppen. Hans tiltro til egene evner beroligere mig ikke rigtig.
-
De kunne nok ikke realistisk satse på begge. Men det gør det ikke mindre frustrerende, at acasunlimab's potentiale nu er væk (især hvis dataene holdt i fase 3), men det viser disciplin, ikke panik. De tror Peto har højere sandsynlighed for at blive et stort, differentieret produkt og de har lagt pengene (og gælden) hvor deres mund er. Ved at droppe acasunlimab frigjorde de ressourcer (penge, folk, kliniske sites, ekspertise) til at accelerere Peto's fase 3-execution: hurtigere enrollment, bedre
-
Kort sagt: Ja, drop af acasunlimab var netop for at fremskynde Peto mod markedet i 2027 – ikke bare "vi tror mere på Peto", men "vi kan komme hurtigere og mere sikkert i mål med Peto ved at fokusere alt her". Det er klassisk biotech-portefølje-management: cut the good to go for the great (og hurtige).
-
Genmab købte hele Merus for ~$8 mia. (all-cash, $97 per share), og dealen lukkede i december 2025 / tidligt 2026. Peto er nu fuldt ejet af Genmab – ingen royalties, milestones eller profit-shares tilbage til tidligere Merus-aktionærer eller partnere.
-
Kort sagt: Peak potentialet ligger sandsynligvis i $2–4 mia.+ (analytikere), med Genmab's officielle "multi-billion" som bund, og Genmab får 100% af kagen. Det er en kæmpe satsning, men også hvorfor de droppede acasunlimab – for at allokere alt til disse højere-impact ting.
-
Er skiftet over i ARK Genomic Revolution ETF (ARKG) for en del af min tidligere Genmab beholdning. fordi det spreder risikoen over mange genomics-spillere. Biotech er brutalt – de fleste single stocks fejler eller underperformer på lang sigt, mens en ETF fanger "vinderne" uden at du behøver gætte rigtigt hver gang. Bredt genomics-bet: Hvis "revolutionen" sker (CRISPR, AI-drevet drug discovery, sequencing), kan det eksplodere.
-
Jeg swingtradet jo i kanalen hvor den stadig er - ryger 25% mere i 2240 hvis den skulle fise derop inden retracement ned i bunden af kanalen som stiger lidt hver dag. p.t top i 2244 og bund i 2024. Så der er et vindue på 200 kurspoint i den kanal jeg swingtrader
-
Her har jeg forlænget kanalen jeg swingtrader i. https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/130695_GMAB_2026_01_14_17_01_24kanalen.png
-
Sælger igen i 2242 - top af kanalen idag eller imo https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/130696_Skaermbillede_2026_01_14_172801_saelges.jpg
-
Jeg er med på at swingtrade, og det kan være en god ide. I dette tilfælde kunne der komme et break-out, og der bliver du kørt over, hvis det sker. Det er mange gange det, de store hedgefonde gør, når private skal køres over. TA kan være en slevforstærkende profeti, hvis alle kigger på samme mønstre og i dette tilfælde, kan der spekuleres i at køre private over i det decideret bull run forbi 2244
-
Kan ikke udelukkes, men jeg satser på, at de store ikke læser med her på PI.
Sådanne ting kan køre i månedsvis, så begge scenarier lever stadig.
Og det giver jo heller ikke mening for dem at pumpe den for hurtigt op nu, så tæt på Dara-patentudløbet efter min mening.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind