Genmab — Januar 2026
-
Genmab ends acasunlimab trials: What it signals about bispecific immunotherapy risk https://pharmadevicenews.com/genmab-ends-acasunlimab-trials-what-it-signals-about-bispecific-immunotherapy-risk/
-
20:18 God artikel. Genmabs beslutning om at stoppe et projekt efter en ny vurdering - og ikke fortsætte af stædighed - kan vel kun styrke tilliden til ledelsen. For os langsigtede investorer er det et kvalitetsstempel, ikke et rødt flag. Markedet har en tendens til at belønne - over tid - selskaber, der viser (kapital-)disciplin og tør lukke projekter, som måske er spændende på papiret, men som næppe bliver til good business, for i stedet at fokusere på det, der realistisk kan skabe værdi...
-
i agree Cupcake , but as prudent, rational and disciplined that decision may be, it is still disappointing to stop the development of a drug that they have been working on for so long and they were so excited about. Not just for us but certainly also for those researchers...
-
And from the sidelines it is always harder to judge, if such cancelation is right or wrong, without all the data, without all the insights into what they have in their (preclinical) pipeline... You have to trust they will be able to use the resources saved for better alternatives
-
Det er meget skuffende og indtil nu, har jeg egentlig haft tillid til ledelsen. Men sammenholdt med det vi fik sin tid fik at vide omkring SuperDara. Så ryger dette direkte ind under samme misledende informationer... - Det er sgu ikke i orden og jeg er klart på det voksende hold der har mistillid til ledelsen.
-
It is inherent to biotech... you can never fully 100% predict the outcome of a drug in real life trials, nor can you completely predict the changing competitive landscape. You must adapt and change though, if results arent what you hoped for.... Plenty examples of trials of even the largest companies that failed -even much later stage...
-
Det er nemlig rigtigt Cupcake. Op på hesten igen hedder det(der hvor jeg kommer fra) Og hør nu(ikke dig)...naturen omkring biotek er, at det meste mislykkedes. Lad være med at se disse selvskaber som lottokuponer. Der er faktisk mening med tingene. Hos Genmab ved man at noget fejler og det tager de højde for. Og husk så også, at selskaber er forpligtet til at fremlægge al kursfølsomt materiale med det samme. Også div. projekter i deres opstart, som fx det skrottede. Det er bar ikke det samme...
-
Synes I helt glemmer, hvor tæt på vi har hørt at Genmab stadig havde store forventninger... - Sådan en beslutning bliver altså ikke foretaget henover natten - der ligger lange og store overvejelser bag, og som jeg er overbevidst om at de godt vidste, da de for nyligt sagde de var meget positive.... Ja, der er en risiko ved at investerer i denne branche, og den risiko har jeg levet med i over 20 år med Genmab.... Det er først nu at min tillid er bristet....
-
Kun omkring 30% af phase 2-projekter går videre til phase 3, selv når data er lovende. Set i det lys er Genmabs beslutning om at stoppe - trods opmuntrende data - ikke usædvanlig i branchen. https://www.inderes.dk/en/articles/probabilities-of-success-in-drug-development? Frustrationen er dog forståelig, når kommunikationen kort tid før har været positiv. PS Gid bestyrelsen i Bavarian i "nogle tilfælde" havde udvist tilsvarende rettidig omhu...
-
Fandt nogle positive artikler på yahoo finance https://www.investors.com/stock-lists/stock-spotlight/genmab-biotech-stock-gmab-fights-cancer-buy-zone-earnings-soar
-
Genmab to Present at the 44th Annual J.P. Morgan Healthcare Conference 3:45 PM PST / 6:45 PM EST on January 13, 2026, 12:45 AM CET on January 14, 2026. https://ir.genmab.com/news-releases/news-release-details/genmab-present-44th-annual-jp-morgan-healthcare-conference
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind