Genmab — December 2025
-
Dec 9, 2025
Epcoritamab offers new hope for patients with Richter Transformation -
For the first time in forty years, there is real hope for better treatment options for patients with Richter transformation (RT), one of the most aggressive and difficult-to-treat forms of lymphoma. https://www.amsterdamumc.org/en/research/institutes/cancer-center-amsterdam/news/epcoritamab-offers-new-hope-for-patients-with-richter-transformation.htm -
@Bulder - Du har fuldstændig ret - det er hvert eneste år aktien falder ovenpå ASH.... For år tilbage tænkte vi gevinsthjemtagning, da aktien normalt også performede pænt op til og henover ASH. De seneste år, har der ikke været det store skud i aktien op til og henover ASH - heller ikke i år, selvom vi har set flotte data.. OG så skal vi selvfølgelig ned igen igen igen ovenpå ASH (gevinsthjemtagning)

-
Epcoritamab kan blive en gamechanger i behandlingen af Richters transformation https://haematologisktidsskrift.dk/sygdomme/sjaeldne-diagnoser/1690-epcoritamab-kan-blive-en-gamechanger-i-behandlingen-af-richters-transformation.html
-
FED sænker sandsynligvis renten - hvad nu? Vi ser på Genmabs data, Bavarians vigtige investormøde og Zealands store pengetank. Kan Wegovy-pillen og aktietilbagekøb vende stemningen i Novo Nordisk? Få svar på det og meget mere i afsnit 301 af Investeringspodcasten. https://proinvestor.com/boards/130232
-
Undskyld mig Helge, men jeg forstår simpelthen ikke tankegange omkring kursudviklingen.... Da det virkelig gik ned ad bakke, var det "bare" en konstatering af at vi var i nedtrend, og ALT prellede af på aktien - den faldt uanset og fortsatte i en uendelighed.... Kan huske jeg tænkte - det værste kurscenarie må være 1500... - Dertil tog jeg grueligt fejl..... Nu er vi i en optrend et aller andet og akiten reagerer stadig ikke på positive nyheder?
-
Dette her skrev Stockbull for præcis en måned siden "Godmorgen
TA er stadig i bunddannelse – ikke helt klart, men vi peger snart opad. Gode nyheder vil være raketbrændstof. Mange venter på Alzheimer-dataene: Gode resultater sender os over 2200 før jul, ringe data ned mod 1750 igen. Jans 2026-profitudmelding bør snart løfte kursen, da investorerne vil frontløbe den forventede fremgang."...... Vil bestemt ikke hænge Stockbull ud. - Han er superdygtig og har tidligere ramt Genmab lige i røven.. -
Og da jeg læste Stockbulls indlæg tænkte jeg faktisk - det kommer ikke til at ske at vi kommer i nærheden af 2200 trods gode nyheder - for jeg vil mene at jeg har set skriften på væggen, som jeg har givet udtryk for...... Jeg har efterhånden sagt det mange gange - der findes ikke nogen funktionel TA i Genmab aktien og det har der ikke været meget længe....
-
Raun.. At en aktie er i en teknisk uptrend betyder, at dens kurs over tid bevæger sig opad med stigende toppe og stigende bunde. Fraværet af tilbagefald og konsolidering kan faktisk være mere bekymrende end deres tilstedeværelse, da det kan indikere, at aktien stiger for hurtigt, hvilket ofte fører til et brat og stort fald senere. En sund uptrend er kendetegnet ved en cyklus af opadgående bevægelse, efterfulgt af en tilbagefald, pauser og sidelænsbevægelse.
-
Der er ingen naturlov, at en aktie i uptrend skal stige på gode nyheder. Tværtimod sker der i en sådan situation meget ofte "sell on facts". Det aktuelle tilfælde med Genmabs data og kursreaktionen fortæller jeg om her: https://proinvestor.com/boards/130232/
-
(fortsat) 2025.12.10 - MarketWire kl 07.07 - Danske aktier i USA: Genmab i rødt som i København efter resultater fra studie
2025.12.11 – MarketWire kl 17.07 - Tirsdagens aktier: Mærsk holdt oppe af godt skudsmål - medicinalaktierne fik rød dag
A.P. Møller-Mærsk fik en håndsrækning fra finanshuset Citi, hvilket sendte rederiaktien til toppen af eliteindekset.
Modsat endte Genmab på en rød dag trods lovende resultater fra et kræftstudie. -
Helge vi er helt enige her - er helt med på at trenden skal være stille og rolig for at undgå gaps der skal lukkes... Og dette har Genmab aktien faktisk alle dage været god til at stige stille og roligt - det er værre med faldet
.... Helge, hvad vil du mene er forklaringen på det kursmønster vi ser i Genmab aktien - hvorfor får Stockbull højest sandsynlig ikke ret i 2200+ Når vi kun har fået positive nyheder på den måned der er gået, siden Stockbulls indlæg? -
Genmabs bevægelser er det samme som vi har set i et utal af andre aktier i de senere år. Uagtet om de er uptrend eller nedtrend arbejder de kortsigtede traderers algoritmer på livet løs short eller long indenfor tradingranges baseret på TA. Se f.eks, Zealand Pharma. Den stiger ofte 3-4-5 procent på en dag for at blive sendt ned den næste dag med samme procentsats.
-
Raun...Læs mit indlæg igen. Zealand Pharma kursbevægelser er blot et enkelt eksempel på den udbredte algoritmehandel som vi også ser i Genmab. Den slags må vi langsigtede tålmodige investorer acceptere er et vilkår i det moderne aktiemarked.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind