Genmab — Februar 2025
-
Genmab-topchef: “Frustrerende at vente” https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/genmab-topchef-frustrerende-at-vente?b_source=borsen&b_medium=row_0&b_campaign=news_1
-
Fra ovenstående artikel "Hvor tryg er du ved, at I får bygget den bro over patentkløften?
“Jeg er meget tryg, fordi vi nu har udviklet otte lægemidler med vores teknologi. Vi ved, hvordan man udvikler disse antistofbaserede lægemidler. Grunden til, at markedet er meget tøvende, er, at de vil se data. I dette klima har du brug for data og ikke dine blå øjne,” siger Jan van de Winkel.
“
Så snart du leverer data, er jeg ret sikker på, at stemningen vil vende i en positiv retning" -
"Hvad er jeres muligheder, hvis J&J fravælger Hexabody CD38, og hvad vil det kræve af investeringer, hvis Genmab selv skal udvikle midlet?
“Vi giver besked i det øjeblik, vi får beslutningen. For vi er meget omhyggelige med at rangordne og prioritere alle vores kandidater. Vi er nødt til at bruge vores penge på de programmer, der har størst potentiale,” siger Jan van de Winkel."
-
Analytikeren Justin spørger (50 min. og 35 sek. i udsendelsen) om Genmab vil dele mere info ift. Daras potentiale. Svar fra Tahiti: "Jeg vil nødig kommentere på jnjs aktiv, men det er altid godt for patienterne, at der er mange muligheder. Lad os bare lade den ligge der"
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind